Laatst gelezen (vervolg deel 4)
Tyler Cross: Kon me wel bekoren. Weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, maar vond de tekeningen over het algemeen zeer eenvoudig maar tegelijkertijd gaven ze toch wel mooi de sfeer weer.
Amoras 4: Lambik: Beetje in lijn met de vorige 3 delen. Op zich is het wel leuk lezen, maar na 4 delen kan ik me niet ontdoen van het idee dat er eigenlijk niet zo heel veel gebeurd in de strip. Mogelijk gaat dat idee bij me weg zodra de reeks compleet is, maar mij lijkt het niet een reeks dat ze lang moeten proberen "uit te melken".
Nu wil ik Losse Tongen nog lezen, maar ik raak er maar niet uit of ik hem onmiddellijk ga kopen of toch opteer om uit te lenen in de bib :-)
Geplaatst op 06/11/2014
Citeren
als ze Losse tongen in jopuw bib hebben! Lijkt me niet evident
Geplaatst op 06/11/2014
Citeren
Origineel geplaatst door Fumetti
als ze Losse tongen in jopuw bib hebben! Lijkt me niet evident
Ze hebben hem aangekocht, hij staat momenteel "in verwerking" :-).
Mijn bib blijft me verbazen, ergens zit er iemand die weet wat hij/zij doet ;-)
Geplaatst op 06/11/2014
Citeren
Zeker weten!
Geplaatst op 06/11/2014
Citeren
Empire: 1. De Spookgeneraal: In het begin vond ik het een rare strip, was ook niet onmiddellijk mijn interesse maar uiteindelijk moet je alles eens een kans geven. Na een tijdje kon ik de strip wel appreciëren, denk dat ik me wat moest aanpassen na mijn andere strips dat ik gelezen had.
De tekeningen zijn wel mooi gedaan, enkel had ik geregeld de indruk dat ze serieuze sprongen maakten in het verhaal (bv. de ene moment zijn ze verwikkeld in een enorm gevecht, en 3 prentjes later zitten ze plots netjes gekleed in de zetel).
Ik ga uiteraard ook deel 2 en 3 nog lezen gezien ik ze al gekocht had, maar ik denk toch dat ik ze op mijn verkooplijstje ga zetten na het lezen.
Geplaatst op 07/11/2014
Citeren
Eindelijk nog eens wat tijd om hier iets te posten:
De laatste grens: Spetterend begin van een Western op zijn Leo's. Er is al zoveel gebeurd en het enige waar je mee overblijft is vragen... vooral dan diegenen waar de Hulpsheriff ook in geïnteresseerd is zullen van belang zijn. Het western verhaal is een typische setting met een grootgrondbezitter en zijn stelletje hooligans en de problemen die ze een klein dorpje aandoen. Ik had daar wat meer van verwacht, maar dat kan nog komen natuurlijk.
Overlevenden 3: Eindelijk beginnen de werelden van Aldebaran zich te versmelten. Ondanks de nogal houterige sociale omgang(voor ne keer dat het niet zijn personages zijn), valt het verhaal in zijn plooi naarmate je verder in dit album leest. Het blijft een knap staaltje SF.
En hoe gaat het hier verder met de mannen en Vrouwen?
Geplaatst op 07/11/2014
Citeren
Terugkeer van de wespendief: aanrader voor wie van wat psy houdt
Geplaatst op 08/11/2014
Citeren
ok, langs de bib geweest en paar dagen verlof gehad dus toch weer beetje tijd gevonden om wat te lezen.
De losse tongen moesten ze nog een alarm ophangen jammer genoeg dus die kreeg ik niet mee :(.
Gelezen:
- Rabaté: De Feestwinkel
- Rabaté: Een tweede jeugd
Persoonlijk vind ik beide boeken niet zo geweldig. Ik ga niet zeggen dat het slecht is, maar het is niet onmiddellijk mijn "ding".
- Blacksad: Arctic Nation (vond ik weer een geweldige strip)
(nog op de stapel: Blacksad - rode ziel; Hotel Particulier; Het zotte geweld)
Geplaatst op 12/11/2014
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxeOverlevenden 3: Eindelijk beginnen de werelden van Aldebaran zich te versmelten. Ondanks de nogal houterige sociale omgang(voor ne keer dat het niet zijn personages zijn), valt het verhaal in zijn plooi naarmate je verder in dit album leest. Het blijft een knap staaltje SF.
En hoe gaat het hier verder met de mannen en Vrouwen?
welcome back ;)
goe zeker...
Geplaatst op 14/11/2014
Citeren
Yup.. welcome back. :)
Geplaatst op 14/11/2014
Citeren
baard en kale: 11. de rare pop: is de eerste keer dat ik een baard en kale lees. Vond het wel leuk lezen, wetende dat het al zo lang geleden geschreven en getekend is. Nu de kast in dat hij niet stuk gaat en op naar de volgende :-).
Geplaatst op 16/11/2014
Citeren
Nomad 1-2: Na het herlezen van HK had ik hier wel zin in. Jammer genoeg is dit helemaal niet zo goed als HK. Het uitgangspunt wordt nauwelijks uigewerkt en voor de rest is het gewoon een aaneenschakeling van achtervolgingen. Niet bijzonder.
Geplaatst op 16/11/2014
Citeren
Jerome K Jerome Bloks - De Kluizenaar: Ook hier de eerste keer dat ik een strip van deze reeks las en vond het heel goed meevallen. Dus hier zal ik ook weer aan het verzamelen moeten slagen :-)
Geplaatst op 17/11/2014
Citeren
Prachtreeks, idd! Maar niet alles is vlot te vinden! Mis zelf nog altijd Het hart rechts
Geplaatst op 17/11/2014
Citeren
Prachtreeks, idd! Maar niet alles is vlot te vinden! Mis zelf nog altijd Het hart rechts
Ah, dat is ook leuk dan want dan is het verzamelen spanender :-)
Geplaatst op 17/11/2014
Citeren
Baard en Kale: De Grote Strijd: 2e dat ik er nu van lees en heb zeker geen spijt van de aankopen! De verhalen slorpen me volledig op alsof ik het zelf meemaak. Ok, misschien klein beetje overdreven, maar toch ongelooflijk hoe leuk deze strips geschreven zijn (rekening houdend dat ze al wat ouder zijn). Daar moeten toch nog veel hedendaagse strips voor onderdoen.
Geplaatst op 17/11/2014
Citeren
Wat ook leuk bij die langlopende reeksen uit het verleden zoals Baard en Kale is dat ze ons tonen hoe men dacht over "exotische bestemmingen". En daar mag de Côte d'Azur of Venetië al bij inbegrepen worden. Op die manier zijn strips ook een tijdsdocument!
Probeer van Will zeker ook eens Isabel op de kop te tikken, beetje feeëriek maar wel schattig! En vol humor.
Geplaatst op 17/11/2014
Citeren
B&K tegen de Witte Hand blijft voor mij 1 van de beste strips uit de jaren 50. Deel 4 uit de reeks
Geplaatst op 17/11/2014
Citeren
Azimut deel 1 & 2 : lekker absurd scifi/fantasy verhaal dat je vooral het noorden doet kwijtraken!
Majoor Fataal : Nog meer absurde scifi taferelen op leeftijd maar toch zo tijdloos en even intrigerend als Azimut. Deze Hermetische garage is en blijft een jong meesterwerk!
Geplaatst op 18/11/2014
Citeren
Julia von Kleist de 3 delen , toch wel imponerend. De periode 1932,33,34 ... de opkomst van het nazisme, de intriges binnen de parij, de afrekeningen, het populisme, 1.2 miljoen Duitsers die zich min of meer paramilitair engageren ( Wir haben es nicht gewusst - zeggen ze dan achteraf ??), de betere zakenvoerders die zich aanwrijven tegen de partij om profijt te halen, .... de parallellen met huidige situaties, ook hier, zijn zo frappant .... :( .
Geplaatst op 18/11/2014
Citeren
Azimut 2
Carmen mc Callum 9
Killer 13
Magasin General 9
Saga 1
Travis 9
UW2 2
Geplaatst op 19/11/2014
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Azimut 2
Carmen mc Callum 9
Killer 13
Magasin General 9
Saga 1
Travis 9
UW2 2
De meeste hiervan staan ook op mijn wanted-lijstje. Zal ik eens moeten in orde brengen precies...
Geplaatst op 19/11/2014
Citeren
Magasin General - Notre-Dam-du-lacs : Aaaaaah, met spijt in het hart doe je dit album dicht. Het is gedaan met de alledaagse gang van zaken te volgen in het kleine canadese dorpje. En wat een mooie afsluiter! Super dik en vol met hartverwarmende beelden en dito verhaal.
Universal War 2 - Het beloofde Land : Van 1920 naar de toekomst. En hoe! Bajram is een meesterverteller geworden en het beloofd alleen maar nog beter te worden. Sci-Fi om van te genieten en ook je hoofd erbij te houden of je verliest nog alle tijd uit het oog.
Geplaatst op 22/11/2014
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxeMagasin General - Notre-Dam-du-lacs : Aaaaaah, met spijt in het hart doe je dit album dicht. Het is gedaan met de alledaagse gang van zaken te volgen in het kleine canadese dorpje. En wat een mooie afsluiter! Super dik en vol met hartverwarmende beelden en een dito verhaal.
Blij dat te horen. 't Zal nog wel even duren voor ik 'm lees, want ik ga de hele reeks herlezen.
Origineel geplaatst door Royale de luxeUniversal War 2 - Het beloofde Land : Van 1920 naar de toekomst. En hoe! Bajram is een meesterverteller geworden en het beloofd alleen maar nog beter te worden. Sci-Fi om van te genieten en ook je hoofd erbij te houden of je verliest nog alle tijd uit het oog.
Blij dat te horen, hier keek ik erg naar uit!
Geplaatst op 22/11/2014
Citeren
Krasse knarren 2 - Na het succes van het eerste deel waren de verwachtingen hoog, heel hoog. Lupano heeft de verwachtingen waar gemaakt met het tweede deel van krasse knarren, maar overtreft het eerste deel niet. Waar ik het eerste deel nog vaak zat te schaterlachen, was dat in dit tweede deel een heel stuk minder. Desalniettemin weer een prima strip die weer veel te snel over is. Die absurde oudjes en hun activiteiten zijn om van te houden. De tekeningen zijn ook weer erg sfeervol en de personages hebben van die prachtige Franse karakterkoppen. Heerlijk. Op naar het volgende deel.
Geplaatst op 22/11/2014
Citeren
Odyxes - De tijdreiziger: Arleston, voor de grote successen: aanbeden door zijn Cybil en Lanfeust. Nu een massa schrijver geworden en (volgens velen) uitmelker van formaat. Hij heeft weer eens een nieuwe reeks uitgebracht. Ik was dan ook verbaasd te zien dat hij nog eens een echte nieuwe uitstap durft te doen, naar een wereld die voorlopig niets met Fantasy te maken heeft. Odyxes is een verrassing van formaat en ik ben eerlijk gezegd wel onder de indruk. Knap eerste deel, dat vlot leest en wegkijkt en echt niets vandoen heeft met magie... nou ja, goddelijke interventie kan je toch zo niet echt bestempelen. Ook Lejeune heeft prachtig werk geleverd. Knap staaltje, ik kijk toch uit naar het volgende deel.
Geplaatst op 23/11/2014
Citeren
Hotel Particulier: Het kostte me wat moeite om hem helemaal uit te lezen want het was niet echt mijn ding (persoonlijke mening uiteraard).
Blacksad - Rode Ziel: Dit was dan weer helemaal mijn ding. Spannend verhaal en ook nog inhoud hebben.
Mss vraagje voor de kenners: is deze reeks gestopt of zullen er nog strips verschijnen?
Het zotte geweld: Was even aanpassen want ik las het vlak na blacksad dus was even andere wending :-). Het boek vond ik wel goed, leuke afwisseling tussen gewone teksten en de echte 'striptekeningteksten'. Ook mooie subtiele tekeningen.
Geplaatst op 26/11/2014
Citeren
Nomad 1-2: Na het herlezen van HK had ik hier wel zin in. Jammer genoeg is dit helemaal niet zo goed als HK. Het uitgangspunt wordt nauwelijks uigewerkt en voor de rest is het gewoon een aaneenschakeling van achtervolgingen. Niet bijzonder.
En ik vond hk al niet zo geweldig.. ben benieuwd .. Nomad ligt hier ook nog!
Geplaatst op 26/11/2014
Citeren
Origineel geplaatst door Daywalker83
Blacksad - Rode Ziel: Dit was dan weer helemaal mijn ding. Spannend verhaal en ook nog inhoud hebben.
Mss vraagje voor de kenners: is deze reeks gestopt of zullen er nog strips verschijnen?
Blacksad is zeker nog niet gestopt. Er zijn nu totaal 5 delen, en er volgen er zeker nog 2, maar dan pas in 2016 en 2017.
Geplaatst op 26/11/2014
Citeren
Origineel geplaatst door MartinMndOrigineel geplaatst door Daywalker83
Blacksad is zeker nog niet gestopt. Er zijn nu totaal 5 delen, en er volgen er zeker nog 2, maar dan pas in 2016 en 2017.
Thanks voor de info! Jammer dat ze pas zo laat zullen verschijnen.
Gisteren gelezen:
Blacksad - De hel, de stilte: Goh ja, ik ga weer in herhaling vallen maar vond het weer een super strip die lekker las. Ook de afwisseling tussen de echte tekstballonnen en de teksten die er gewoon bijstaan zijn super (om de één of andere reden hoor/lees ik die steeds in een typische vertellerstem van op tv :-) ).
Geplaatst op 27/11/2014
Citeren
de reeks staat niet voor niets op 8 in de
top 100 van deze site :D
Geplaatst op 27/11/2014
Citeren
Naar aanleiding van het aankomende interview met Rosinski heb ik de integraal van
Chninkel nog eens gelezen. Wat blijft dat toch een dikke klassebak. Zelfs na zo veel jaren blijft het verhaal staan als een huis en is daarbij de grafische pracht alles behalve gedateerd, wat je al eens durft zien bij andere oudere reeksen. Terecht onze nummer 1 strip!
Geplaatst op 27/11/2014
Citeren
Die integraal probeer ik al een tijdje te kopen, maar het lukt me niet echt vlot :-).
Baard en Kale: Het Groene Raadsel: Het boekje voelde al heel fragiel en breekbaar maar desalniettemin wou ik het uiteraard lezen. Vond het weer leuk en vlot lezen, grappig onderwerp ook. Niet echt hedendaags te noemen, zeker niet voor die tijd. Ben benieuwd hoe de botsende kale in het volgende avontuur zal zijn ;-).
Geplaatst op 28/11/2014
Citeren
Het was een zeer druk weekend maar toch tijd gevonden voor 1 stripje te lezen:
Blacksad - Amarillo: in tegenstelling tot de andere blacksads vond ik deze een beetje tegenvallen. Mijn verwachtingen waren misschien wat hoog omdat ik de andere delen zo goed vond, desalniettemin blijft het goede reeks. Al hoop ik dat de volgende terug mijn hoge verwachtingen kan inlossen :-).
Geplaatst op 01/12/2014
Citeren
Cosey: Saigon-Hanoi
typische traage Cosey die je met een goed en rustig gevoel achter laat zonder dat je echt kan zeggen waarom
toch 1 van mn lievelingsauteurs, buiten 1 deel van Jonathan dan ook elk in het NL verschenen album van hem in mn kast
Geplaatst op 03/12/2014
Citeren
Soda 13.
Verhaal begint goed, maar het einde vind ik zó ongeloofwaardig...
En de tekeningen zijn maar slordig op sommige momenten.
Toch een beetje teleurgesteld.
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
UW2 2: het eerste deel was maar een opwarmertje, hier begint het pas goed. Pretty fucking awesome!
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Thorgal 7 t/m 14: Ik heb de hele reeks nog nooit gelezen, maar wow wat een genot om hier doorheen te gaan. Elk album is werkelijk waar een toppertje. Ik snap dat de Boogschutters een van de beste Belgische strips is, al zijn er in dit rijtje 7-14 ook een aantal die minstens zo goed zijn, zoals De ogen van Tanatloc. Snel maar weer naar de winkel om weer een rijtje Thorgal te halen.
XIII 1 - Nog zo'n reeks die ik nog nooit had gelezen. De eerste softcover meegepakt en verslonden. Ik had de tv-serie al eens gezien, en als dit minstens zo goed is (en dat belooft het eerste deel wel) dan zal deze reeks ook smullen zijn. Heeft iemand die hardcover box-set? Ik las op C***W*** dat er veel mis mee kan zijn. Ben benieuwd dus naar ervaringen.
Femme Fatale - Toen ik hieraan begon een tijdje terug vond ik er niet veel van. Misschien niet op het juiste moment gelezen. Vandaag nog eens opnieuw erbij gepakt... totaal andere ervaring, want dit is toch wel zeer goed. Het verhaal bouwt rustig op en dan die laatste 50 pagina's o.i.d. actie actie actie. Zowel tekeningen als inkleuring geven dat crime noir tintje aan het verhaal. Top!
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Soda 13.
Verhaal begint goed, maar het einde vind ik zó ongeloofwaardig...
En de tekeningen zijn maar slordig op sommige momenten.
Toch een beetje teleurgesteld.
Mijn verwachtingen waren ook groot, maar met twijfels achtergelaten, veel zal afhangen of er een aansluitend deel is, ik kan niet geloven dat dit zo maar gaat stoppen... er is iets te weinig diepgang in het verhaal waardoor het me dit gevoel geeft.
Wat wel opvalt is dat ze qua grafische stijl weer willen aansluiten bij de stijl van Warnant. Maar het is inderdaad soms niet zo denderend afgewerkt.
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Toen ik Thorgal de laatste keer helemaal herlezen heb, viel me op dat de scenarios vanaf 17 beduidend minder werden. Vooral de eindes van de albums zijn vaak nogal afgeraffeld. Van Hamme zwierde er wat met zijn klak naar
XIII is zeeeer goed, tot het minder goed wordt :)
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Origineel geplaatst door MartinMnd
XIII 1 - Nog zo'n reeks die ik nog nooit had gelezen.
8o Van een groot stripliefhebber als jij verwonderd me dat.
Maar het is nooit te laat om te leren, hé. :D
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Origineel geplaatst door woelfieOrigineel geplaatst door MartinMnd
XIII 1 - Nog zo'n reeks die ik nog nooit had gelezen.
8o Van een groot stripliefhebber als jij verwonderd me dat.
Maar het is nooit te laat om te leren, hé. :D
Ah ja vroeger begonnen met Asterix en daarna als kind nooit meer een strip aangeraakt. Ik denk pas toen ik 30 werd er weer mee begonnen met lezen. Eerst comics en toen pas Europees. Al die klassieke reeksen staan dus nog op mijn verlanglijstje :)
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Perico 2 - Mooie continuering van het eerste deel. Weer prachtig getekend en het verhaal gaat lekker vlot. In dit genre moet het wat mij betreft toch opboksen tegen Tyler Cross dit jaar en dat is een onbegonnen zaak. Desalniettemin een leuke strip die ik zeker nog eens zal herlezen. Op naar de volgende Berthet in de nieuwe Zwartlijn collectie.
Magasin General 9 - Waardige afsluiter van deze sublieme reeks. Echt jammer dat dit nu over is, maar goed... met de foto's aan het eind lijkt het verhaal toch nog een beetje door te gaan.
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Magasin général 9: aah, snif, 't is ten einde. en wat een mooi einde.
Kriss Van Valnor 5: veel actie in dit deel. En blijft goed.
Geplaatst op 07/12/2014
Citeren
Millennium 3 en 4 - zwak ... en de tekeningen worden steeds slechter. :(
Geplaatst op 08/12/2014
Citeren
Origineel geplaatst door Deecee1Millennium 3 en 4 - zwak ... en de tekeningen worden steeds slechter. :(
Blij dat ik niet aan die reeks begonnen ben...
Geplaatst op 08/12/2014
Citeren
tis natuurlijk een andere tekenaar dan de eerste cyclus dus dat zie je wel
en het verhaal is ook al gekend dus moeilijk om origineel te zijn natuurlijk
Geplaatst op 09/12/2014
Citeren
Origineel geplaatst door beus
Ik volg de reeks niet, maar het verhaal is mij totaal onbekend... de boeken niet gelezen, de films niet gezien,...
Geplaatst op 09/12/2014
Citeren
Kongo - Wat een goed boek. Zoals CvdM al in zijn review zegt is dit geen pretje om te lezen, maar wel een must. Als nen 'Ollander weet ik weinig tot niets van het Belgisch kolonialisme. Maar dat hoeft ook niet. Iedere kolonisatie die gefundeerd is op dwangarbeid en waarbij de kolonisator grote winsten maakt ten koste van de inheemse bevolking kan niet goed zijn. De gruwelijkheden worden in deze strip dan ook gruwelijk in beeld gebracht. Niet daarom, maar wel om de historische waarde is dit een echte aanrader!
Geplaatst op 09/12/2014
Citeren
Origineel geplaatst door beus
De eerste twee delen waren inderdaad qua tekenwerk heel goed en ook het verhaal was okee.
De volgende delen zijn cut..... :(.
Geplaatst op 09/12/2014
Citeren
Origineel geplaatst door MartinMnd
Kongo - Wat een goed boek. Zoals CvdM al in zijn review zegt is dit geen pretje om te lezen, maar wel een must. Als nen 'Ollander weet ik weinig tot niets van het Belgisch kolonialisme. Maar dat hoeft ook niet. Iedere kolonisatie die gefundeerd is op dwangarbeid en waarbij de kolonisator grote winsten maakt ten koste van de inheemse bevolking kan niet goed zijn. De gruwelijkheden worden in deze strip dan ook gruwelijk in beeld gebracht. Niet daarom, maar wel om de historische waarde is dit een echte aanrader!
Kolonisatie diende (dient) altijd tot verrijking van eigen persoon en moederland. Er zijn legio voorbeelden van gruwelijkheden. Afhakken van handen was ook veel voorkomend...
Geplaatst op 09/12/2014
Citeren
Kolonisatie diende (dient) altijd tot verrijking van eigen persoon en moederland.
Noemen ze dat tegenwoordig niet "de democratie verdedigen"?
Geplaatst op 10/12/2014
Citeren
Kolonisatie diende (dient) altijd tot verrijking van eigen persoon en moederland.
Noemen ze dat tegenwoordig niet "de democratie verdedigen"?
Of vechten voor Vrijheid
Geplaatst op 13/12/2014
Citeren
Berberian en Dupuy: Dagboek van een strip
Heerlijk gevecht van auteurs met zichzelf en hun leven, en de twijfels over wat ze doen.
Eigenlijk Meneer Johan dus :)
Geplaatst op 14/12/2014
Citeren
Memphis : De protegés van Leo zijn straf bezig, een aangenaam lezend en zeer intrigerend Scifi verhaal waar hun grootmeester fier mag op zijn. Ik ben allezins FAN van deze reeks.
Madame Pipi : Tijdens het klasseren van een stapeltje gelezen albums kwam ik deze weer tegen, het was het debuut van Delphine Frantzen en het blijft een knappe trip dat zelfs tegen de regels ingaat en laat zien dat niet alles loopt zoals je het verwacht. Knap staaltje en ik hoop echt dat deze dame ons binnenkort nog meer verrast.
Geplaatst op 14/12/2014
Citeren
Aquablue 12-13-14
heb me mateloos geërgerd aan de afschuwelijke vertalingen die Daedalus op ons af heeft gestuurd, vooral in deel 12 en 13. Tip: neem nederlandskundigen ipv brabbelaars!
Geplaatst op 27/12/2014
Citeren
Magasin General 1-9: FAN! TAS!! TISCH!!!
Geplaatst op 06/01/2015
Citeren
Magasin General 1-9: FAN! TAS!! TISCH!!!
Iedereen is daar zo positief over dat ik ze dringend moet gaan lezen. Maar op de ene of andere manier, als ik in de bib ben, kies ik toch weer voor iets anders omdat het thema me veel meer aanspreekt :P
Geplaatst op 07/01/2015
Citeren
Heb de voorbije dagen deel 1-8 herlezen om weer mee te zijn en ga zo meteen aan deel 9 beginnen.
Idd superreeks, dé "roman fleuve" van de strips!
Geplaatst op 07/01/2015
Citeren
En deel 9 van Magasin General is een FAN! TAS! TISCHE! afsluiter, om Surya te parafraseren
Hoe ist op de nieuwe job trouwens?
Geplaatst op 08/01/2015
Citeren
Ie bevalt heel goed. Zeer goede werkomgeving en collegas.
Ik heb op de trein ook veel tijd om strips te lezen.
Waterratten: een matige aaneenschakeling van vechtscenes en vluchtscenes. De ontknoping weet duidelijk niet of het nu een ontknoping of een opzet voor een onbestaand vervolg is. Gene vetten
Schemerratten: Dit kon me echt niet boeien. Ze komen in de shit terecht en één voor één gaan ze dood. So what? 't Is niet dat het boeiend of speciaal was uitgewerkt. En de tekeningen zijn spuuglelijk met veel teveel goedkope computereffectjes. Bleh.
Geplaatst op 08/01/2015
Citeren
Ik heb op de trein ook veel tijd om strips te lezen.
Ging je niet aan de site werken op de trein????? :-)
Geplaatst op 09/01/2015
Citeren
Als ik eens een laptop koop wel, maar daar heb ik nog niets over beslist.
Geplaatst op 10/01/2015
Citeren
Valt de laptop onder de goede voornemens?
Vergeet niet de albums weer mee terug te nemen met de treinreis, anders vallen er gaten in de verzameling.
Geplaatst op 13/01/2015
Citeren