Laatst gelezen (vervolg deel 4)

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche

Sherman 6: aangenaam verrast dat het slot beter was dan de rest van de reeks. In de meeste gevallen is dan nu net wat tegenvalt (Bec eat your heart out)

:D Dat heeft hij verdiend !
Geplaatst op 18/11/2012 Citeren
Royale de luxe
Geplaatst op 18/11/2012
Crew
5316
Zoen niet zomaar iemand (blloan): de eerste helft vond ik goed, maar het eindigt eerder zwak. Jammer want er zat echt wel iets beloftevols in.
Geplaatst op 20/11/2012 Citeren
witam
Geplaatst op 20/11/2012
Crew
13303
Midgard 2: Er wordt heel weinig vooruitgang geboekt in het verhaal, maar voor de rest wel zeer leuk om te lezen.
Geplaatst op 20/11/2012 Citeren
Surya
Geplaatst op 20/11/2012
Crew
13303
Wolvin 2: Degelijk maar niet bijzonder
Geplaatst op 27/11/2012 Citeren
Surya
Geplaatst op 27/11/2012
Sigmund - tweeëntwintigste sessie. Niet slecht voor een gag strip boek maar niet zo goed als zijn vorige dat hier werd besproken. Daarvoor zijn de gags niet sterks genoeg volgens mij.
Royale de luxe
Geplaatst op 27/11/2012
Crew
13303
Noach 2: Goed, maar niet bijzonder. Ik hou wel van de look, het kleurenpalet!
Surya
Geplaatst op 27/11/2012
481
Nog vergeten melden: ik las de dikke integrale van Rork. Op aangeven van ervaren Rork-lezers las ik eerst de oude verhalen en laatst 'De geesten'. Ik had nog nooit een Rork gelezen, en vooral 'Het kathedralenkerkhof' en 'De geesten' vond ik zeer goed. De korte verhalen uit de eerste delen zijn wel interessant, maar het ware genie van Andreas komt nog niet tot uiting. Die delen zijn wel onontbeerlijk voor de 'conceptual continuity clues' in het oeuvre van de meester. De zwartwit tekeningen in de geesten zijn echt indrukwekkend.
Waldorf
Geplaatst op 27/11/2012
1350
De kleine Robbe 16. Dat lucht op ! .... de mot zit erin .... flauwe moppen. :(
Deecee1
Geplaatst op 27/11/2012
Origineel geplaatst door Waldorf
Nog vergeten melden: ik las de dikke integrale van Rork. Op aangeven van ervaren Rork-lezers las ik eerst de oude verhalen en laatst 'De geesten'. Ik had nog nooit een Rork gelezen, en vooral 'Het kathedralenkerkhof' en 'De geesten' vond ik zeer goed. De korte verhalen uit de eerste delen zijn wel interessant, maar het ware genie van Andreas komt nog niet tot uiting. Die delen zijn wel onontbeerlijk voor de 'conceptual continuity clues' in het oeuvre van de meester. De zwartwit tekeningen in de geesten zijn echt indrukwekkend.

Met zwart-wit is hij op zijn best. Cromwell Stone, bijvoorbeeld, is gewoonweg verbluffend
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 27/11/2012
i second that!
Royale de luxe
Geplaatst op 27/11/2012
3030
En toch vind ik nog steeds dat Lisa Cochet een grote meerwaarde meegeeft aan De Geesten. Vooral aan de sfeer.

Dat Andreas indrukwekkend is in Z/W, daar bestaat geen twijfel over, maar Cromwell Stone was ook zo bedoeld, en heeft dus heel veel arsering en detail. Bij De Geesten heb ik er zo niet op gelet hoe gedetailleerd alles was, maar het viel me wel op dat de kleuren enorm bijdroegen tot het geheel.
En dan hou ik nog wel heel erg van Z/W tekeningen. ;)
Geplaatst op 28/11/2012 Citeren
spock
Geplaatst op 28/11/2012
1350
Zesde en slotdeel van de minireeks, Sherman, De vergeving, Jeannie.

Al bij al een goede afsluiter van een boeiende serie met bovenal toch nog een verrassend slot.
Scenario goed in mekaar gebokst door Stephen Desberg en verzorgd en sfeervol in beeld gebracht door Werner Goelen, alias Griffo.
Geplaatst op 02/12/2012 Citeren
Deecee1
Geplaatst op 02/12/2012
Huurlingen : beloftevol introductie album van een fantasy verhaal met Orks of Orken (schrappen wat niet past!) in de hoofdrol.
Geplaatst op 04/12/2012 Citeren
Royale de luxe
Geplaatst op 04/12/2012
Crew
5316
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Huurlingen : beloftevol introductie album van een fantasy verhaal met Orks of Orken (schrappen wat niet past!) in de hoofdrol.

Mmhh dan moet ik het eens beter bezien. Het doorbladeren had geleid tot een nee.. maar ik kan te vlug geweest zijn.
witam
Geplaatst op 04/12/2012
hmmm als je dit nu al gedaan hebt zou ik wachten tot een album of drie... dit is echt een intro album, het gaat op de klassieke manier personages introduceren, maar dat vond ik al degelijk. De reeks zelf zal zeker nog op gang moeten komen!
Royale de luxe
Geplaatst op 04/12/2012
Crew
5316
Geduld dus.. dat is nu iets dat ik niet zo sterk bezit.. hehe.. ;)
witam
Geplaatst op 04/12/2012
351
vandaag maar 1 strip gelezen,en het mocht wat simpels zijn.
zojuist de jommeke die men de afgelopen 3 dagen bij elkaar kon sparen en die bij het nieuwsblad zat,genaamd "de vogelvriend" gelezen,leuk verhaal wel,leuk gelezen,ideaal ook weer voor de jeugd.
nu proberen een een keuze te maken tussen een album van léonard of de céntauren,ik weet het nog niet.
het valt me btw op dat ik de laatste tijd nogal fameus ben overgeschakeld naar de franstalige strips,en ik heb hierdoor wel een aantal goeie strips leren kennen,mss omdat die oude reeksen die ik volg niet echt meer vindbaar zijn in het nederlands maar makkelijker in de originele taal(als ge weet waar ge ze moet zoeken)
hierdoor onderhande ontdekt dat bércovici een enorm aantal verschillende reeksen heeft getekend buiten oa "de vrouwen int wit".
Geplaatst op 05/12/2012 Citeren
lagaffe
Geplaatst op 05/12/2012
Crew
13303
Helden worden we toch nooit: Ik was niet omver geblazen, maar dit is best goed zeg!
Surya
Geplaatst op 05/12/2012
Kapitein Kreiss: Het probeert een mix te zijn tussen De Incal en De metabaronnen, maar slaagt daar in de verre verte niet in.
Royale de luxe
Geplaatst op 05/12/2012
351
nathalie nr 12 : mondo veneziano.
dit nummer vond ik wat minder,maar het blijft wel ergens leuk te kunnen volgen hoe de wereld eruit ziet door de ogen van klein sloebers.
lagaffe
Geplaatst op 05/12/2012
3030
Het ontstaan van de Werelden van Thorgal : zeer graag gelezen !

Kriss van Valnor 3 : ...kan er mee door.
Geplaatst op 07/12/2012 Citeren
spock
Geplaatst op 07/12/2012
Crew
7764
Origineel geplaatst door spock
Kriss van Valnor 3 : ...kan er mee door.

Nog aan te schaffen, maar enorm benieuwd naar.
fluiten
Geplaatst op 07/12/2012
Crew
13303
Zoen niet zomaar iemand: Als je Marzi goed vond, zal je dit ook wel kunnen apprecieren, al is het minder grappig of gevat dan Marzi. Ik heb er wel van genoten.
Surya
Geplaatst op 07/12/2012
Crew
5316
Origineel geplaatst door Surya
Zoen niet zomaar iemand: Als je Marzi goed vond, zal je dit ook wel kunnen apprecieren, al is het minder grappig of gevat dan Marzi. Ik heb er wel van genoten.

Ik vond het een sterk begin, maar wel een zwakker einde.
witam
Geplaatst op 07/12/2012
Crew
13303
Daar heb je gelijk in. Het lijkt ergens heen te gaan en dan wat de draad te verliezen en voor het die terug vindt, is het gedaan. Maar toch een goed album
Surya
Geplaatst op 07/12/2012
De Feul: Tja ik heb er niet voor niets de strip v/d week van gemaakt. Als trilogie is dit ijzersterk en voor de verandering is het niet echt een verhaal met een happy end.
Royale de luxe
Geplaatst op 07/12/2012
Barracuda: De zwakkere van de drie albums, het verhaal is wat minder. Dit had een mooie afsluiter kunnen zijn maar ergens hebben ze gekozen om de reeks verder uit te melken... wat een spijtige zaak is. Je voelt nu al dat men de hoogstaande kwaliteit niet gaat kunnen volhouden, desalniettemin heb ik toch genoten van het verhaal en de prachtige tekeningen!
Geplaatst op 08/12/2012 Citeren
Royale de luxe
Geplaatst op 08/12/2012
Crew
13303
Jessica Blandy 22: Wat een non verhaal. Er worden mensen vermoord, Jessy komt de moordenaar tegen, en er gebeurt NIETS!
Geplaatst op 09/12/2012 Citeren
Surya
Geplaatst op 09/12/2012
686
I Kill Giants Echt een geweldig boek. Aan het begin vooral erg humoristisch en later een emotionelere toon.
Geplaatst op 09/12/2012 Citeren
MartinMnd
Geplaatst op 09/12/2012
1350
Game Over 8 : Wisselvallig en soms boring ...
Kid Paddle 13 : blijft grappig.
Geplaatst op 10/12/2012 Citeren
Deecee1
Geplaatst op 10/12/2012
481
Gelezen: Helden worden we toch nooit
Een werkloze loser van 32 gaat met zijn vader op wereldreis. Niet om de oude man een plezier te doen, maar voor het geld. De vader is een botte zeurpiet die geen goed woord over heeft over zijn kinderen: zijn zoon is een nietsnut en zijn dochter is geobsedeerd door geld. Bovendien is de vader kreupel door een ongeval waarbij de moeder overleed. Zijn zoon moet mee op reis om hem te verzorgen, maar die doet dat alleen omdat hij zo een deel van de erfenis van de grootmoeder op zak kan steken. Er zit niet één personage in de strip waar je echt sympathie voor hebt. Je krijgt een onthutsend beeld van een disfunctionele familie waarvan de leden zich, na het wegvallen van de moeder 25 jaar geleden, nooit hebben kunnen herpakken.
Helden worden we toch nooit is een harde strip. Vrolijk wordt je er niet van, en toch moet je hem lezen. Zeer goed.
Geplaatst op 11/12/2012 Citeren
Waldorf
Geplaatst op 11/12/2012
Nadat er naar mijn gevoel wat de mot in de reeks "de zang van de vampiers" gekomen was, is het nieuwste deel een aangename verrassing: leest vlot, geen te ingewikkelde sprongen, ondanks dat er 4 verschillende personages gevolgd worden, en een goeie aanzet tot de rest van de reeks. Nice!
Geplaatst op 13/12/2012 Citeren
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 13/12/2012
kriss van valnor 3: deze spin-off blijft leuk leesvoer.
Geplaatst op 13/12/2012 Citeren
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 13/12/2012
Crew
13303
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
kriss van valnor 3: deze spin-off blijft leuk leesvoer.

Zo is dat

Barracuda 3: het frisse is er af. Nog steeds goed, maar niet bijzonder.
Geplaatst op 14/12/2012 Citeren
Surya
Geplaatst op 14/12/2012
Crew
5316
De metabaronnen integraal.. heel graag gelezen. Maar heb nu wel een vraag, is boek 9, de wapens van de metabaronnen, nog de moeite om te kopen?
witam
Geplaatst op 14/12/2012
Crew
13303
Ik vond die best OK, maar niet zo uitstekend als de eerste albums. Castaka heb ik niet gelezen, de tekeningen zijn niet om aan te zien.
Surya
Geplaatst op 14/12/2012
Crew
5316
Origineel geplaatst door Surya
Ik vond die best OK, maar niet zo uitstekend als de eerste albums. Castaka heb ik niet gelezen, de tekeningen zijn niet om aan te zien.

Bedankt voor de info. Ik dacht eigenlijk dat castaka een andere uitgave was en niet iets nieuw.. weer bijgeleerd.
witam
Geplaatst op 14/12/2012
1350
Overlevenden 2de episode vind ik nog steeds bijzonder geslaagd, LEO slaagt er toch steeds maar in om die beklemmende sfeer weer te geven van " de mens" die zich op totaal onbekend terein begeeft. Alleen de tekeningen gaan er niet op vooruit, integendeel.

AlterEgo - Darius, het laatste deel in een serie zonder begin en einde. De reeks in zijn totaliteit vind ik niet geslaagd, er zaten heel sterke afleveringen tussen afgewisseld met ronduit slechte delen, dit deel Darius kan er mee door maar men blijft eigenlijk op z'n honger zitten ... wat is nu de bedoeling van deze ??.
Deecee1
Geplaatst op 14/12/2012
356
Kronieken van de zwarte maan 14: blijft schitterende pulp!!

Chimére(s) 1887 : vind dit een mooie reeks, tekeningen nu en dan van iets mindere kwaliteit maar mooi verhaal.
Geplaatst op 15/12/2012 Citeren
kaeten
Geplaatst op 15/12/2012
686
Net Hellboy Library Edition vol. 2 gelezen - Weer een zeer goed deel. Leuk dat dit volume veel korte verhalen bevat. De toelichting die Mignola geeft op ieder verhaal aan het eind van het boek zijn ook zeer interessant. Zo kun je lezen waar hij zijn inspiratie vandaan haalt.
Geplaatst op 15/12/2012 Citeren
MartinMnd
Geplaatst op 15/12/2012
Conquistador (Xavier) 1: Knap tekenwerk, maar van het verhaal ben ik niet overtuigd. Dufaux vergallopeert zich, en neemt te zeer een loopje met de geschiedenis. Dat hij er Azteekse goden bijhaalt tot daar aan toe, maar een vrouw bij de conquistadores? da's erover. ;)
Geplaatst op 16/12/2012 Citeren
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 16/12/2012
1350
Kriss Van Valnor - 3 Een koningin waardig - tot groot genoegen van menig liefhebber ( meestal van de mannelijke soort ) van de reeks Thorgal en aanhangsels, krijgen we in dit deel zowaar een lesbisch nummertje van Kriss en blonde vriendin .... 8). Voor de rest vormt dit deel min of meer een afsluiting van de vorige twee delen ( een triootje dus), alleen het einde vind ik er nogal snel doorgejaagd en zelfs in deze fantasyreeks wat ongeloofwaardig.
Deecee1
Geplaatst op 16/12/2012
Crew
1156
Scalped INT 1 - 10 : van begin tot eind een topreeks !
Project_Z
Geplaatst op 16/12/2012
481
Gelezen: Boeven op de kermis
Doorgaans koop ik strips om de strip. Luxe-uitgaven laat ik gaarne aan mij voorbijgaan en achtergronddossiers met schetsen en foto's zijn over het algemeen overbodig. Maar voor Franquin maak ik graag een uitzondering. Ik noem Franquin uit gemakzucht mijn favoriete tekenaar, zo moet ik niet nadenken. Maar als ik dit soort uitgaven vast krijg weet ik altijd weer waarom ik er niet meer over nadenk. Die sfeer, die lijnvoering, die zwier, dat leven, die beweging, het is ongezien.
Boeven op de kermis is een kort verhaal (28 bladzijden), dat in de reguliere reeks in Het Nest van de Marsupilami werd opgenomen. Op zich is het geen memorabel verhaal, maar in deze fraaie hardcover krijg je naast het verhaal ook nog een facsimilé van alle platen zoals Franquin die afleverde aan de drukker en een massa achtergrondinfo. Ik vind dit bijzonder de moeite waard, en hoop dat de rest van Franquins oeuvre dezelfde behandeling krijgt.
Geplaatst op 17/12/2012 Citeren
Waldorf
Geplaatst op 17/12/2012
1350
Origineel geplaatst door Waldorf
Gelezen: Boeven op de kermis
...
Ik vind dit bijzonder de moeite waard, en hoop dat de rest van Franquins oeuvre dezelfde behandeling krijgt.

Gelezen dat volgende : " De Graaf Is Verstrooid" is ?
Geplaatst op 17/12/2012 Citeren
Deecee1
Geplaatst op 17/12/2012
686
Brecht Evens - Ergens waar je niet wil zijn

Wat een toptitel is dat. Ik ga snel De Liefhebbers halen.
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
MartinMnd
Geplaatst op 19/12/2012
1350
Barracuda: De zwakkere van de drie albums, het verhaal is wat minder. Dit had een mooie afsluiter kunnen zijn maar ergens hebben ze gekozen om de reeks verder uit te melken... wat een spijtige zaak is. Je voelt nu al dat men de hoogstaande kwaliteit niet gaat kunnen volhouden, desalniettemin heb ik toch genoten van het verhaal en de prachtige tekeningen!

Gelet op de inderdaad prachtige tekeningen en het toch beklijvend en origineel verhaal ben ik wel blij dat er nog vervolgdelen komen. ;)
Geplaatst op 20/12/2012 Citeren
Deecee1
Geplaatst op 20/12/2012
686
Inlandsis van Betbeder/Frichet gelezen.

Een groep westerlingen reist af naar Arctica om de Noordpool te bereiken. Één reiziger is echter op zoek naar een oude eskimovrouw die hij al een paar jaar eerder had ontmoet. Zij zal hem op haar sterfbed een verhaal vertellen over de Goden dat nog niet eerder is verteld.

Ik vond het een zeer goede strip. Het verhaal is intrigerend en de tekeningen subliem. Dit eerste deel is een goede teaser van wat nog komen gaat. Wat ik miste was een echte hoofdpersoon. Iemand waarmee je meeleeft, die een stuk emotie toevoegt. Ondanks dit een echte aanrader. Ik heb niet bijster veel strips nog gelezen, maar ik denk dat als je van Siegfried hebt genoten dit je ook zeer zeker aan zal spreken.

Hieronder nog de trailer van de strip die ik op het blog van tekenaar Frichet aantrof.

http://www.youtube.com/watch?v=75hmLawiVBo&feature=player_embedded
Geplaatst op 22/12/2012 Citeren
MartinMnd
Geplaatst op 22/12/2012
Crew
5316
Origineel geplaatst door MartinMnd
Inlandsis van Betbeder/Frichet gelezen.

Een groep westerlingen reist af naar Arctica om de Noordpool te bereiken. Één reiziger is echter op zoek naar een oude eskimovrouw die hij al een paar jaar eerder had ontmoet. Zij zal hem op haar sterfbed een verhaal vertellen over de Goden dat nog niet eerder is verteld.

Ik vond het een zeer goede strip. Het verhaal is intrigerend en de tekeningen subliem. Dit eerste deel is een goede teaser van wat nog komen gaat. Wat ik miste was een echte hoofdpersoon. Iemand waarmee je meeleeft, die een stuk emotie toevoegt. Ondanks dit een echte aanrader. Ik heb niet bijster veel strips nog gelezen, maar ik denk dat als je van Siegfried hebt genoten dit je ook zeer zeker aan zal spreken.

Hieronder nog de trailer van de strip die ik op het blog van tekenaar Frichet aantrof.

http://www.youtube.com/watch?v=75hmLawiVBo&feature=player_embedded

Ik moet nog gaan naar de ssz, maar ben nu wel heel benieuwd.
Geplaatst op 22/12/2012 Citeren
witam
Geplaatst op 22/12/2012
481
Herlezen: Cyclus van Cyann 1 (De Bron en de Sonde) en 2 (Zes seizoenen op Ilo)
Ik herinner me de bombarie bij de lancering van deze reeks. En ook na al die jaren blijft dit zeer sterk.
De planeet Ohl wordt getroffen door een ziekte die alleen de mannen treft. Er wordt een expeditie op poten gezet naar Ilo, een planeet die lang geleden gekoloniseerd werd om daar te zoeken naar een remedie. Tegen de achtergrond van een machtstrijd tussen de religieuze kaste en de wereldlijke heersers wordt Cyann Olsimar, de dochter van de regent, belast met de missie. Maar is zij daar klaar voor? De evolutie van Cyann van een rotverwend en egoïstisch nest naar een volwassen en verantwoordelijke leider is zeer mooi.
Bourgeon schiep voor deze strip een complexe maatschappij met een eigen alfabet, kleuren en kleren die de maatschappelijke positie van personen aangeven. Die geven de strip diepgang, maar leiden nergens de aandacht af van het verhaal. Ook de fauna en flora is verrassend en met veel fantasie vormgegeven. De tekeningen zijn zoals we gewend zijn van Bourgeon: prachtig. Vandaag lees ik nummer drie, AÏeïa van Aldaal.
Geplaatst op 23/12/2012 Citeren
Waldorf
Geplaatst op 23/12/2012
Crew
13303
Mijn mama is in Amerika en ze heeft Buffalo Bill ontmoet: Goed, maar ik was niet omver geblazen. Daarvoor was het iets te rechttoe-rechtaan, en niet verrassend genoeg.

Arctica 1: Degelijke SF reeks voor de liefhebbers van Golden City of Carmen Mc Callum en zo. Niets bijzonders, maar leest lekker weg.
Geplaatst op 31/12/2012 Citeren
Surya
Geplaatst op 31/12/2012
Crew
6907
Tovenarij 1 tem 3: zalige humor in een lekker absurd decor en verhaal. Een perfect tijdverdrijf dus! Zo mogen er meer zijn...
Iyo74
Geplaatst op 31/12/2012
Crew
6907
De Grote Dode 1 tem 4: alweer subliem werk van Loisel en Mallié. Een prachtig getekend en verteld fantasieverhaal over een parallelle wereld. We kunnen alleen hopen dat het niet weer zo lang duurt vooraleer een nieuw album uitkomt!
Iyo74
Geplaatst op 31/12/2012
Crew
5316
Inderdaad, tovenarij en de grote dode zijn ook al in mijn boekenkast beland. Ze zijn goed.
witam
Geplaatst op 31/12/2012
Crew
13303
De kinderen van Kapiteint Grant 1: Kon me niet boeien. Van ongeveer halfweg ben ik er diagonaal door gegaan. Teveel afgeranselt en van de hak op de tak. Mooi getekend, dat wel.
Geplaatst op 01/01/2013 Citeren
Surya
Geplaatst op 01/01/2013
356
Had "tovenarij" gekocht voor de kinderen.
Heb ze ook al gelezen en zijn idd goed!
Geplaatst op 02/01/2013 Citeren
kaeten
Geplaatst op 02/01/2013
356
Saga Valta herlezen en moet zeggen, bevalt mij erg.
Mooie tekeningen en boeiend verhaal. Op naar deel 2 !!!
kaeten
Geplaatst op 02/01/2013
Origineel geplaatst door Iyo74
De Grote Dode 1 tem 4: alweer subliem werk van Loisel en Mallié. Een prachtig getekend en verteld fantasieverhaal over een parallelle wereld. We kunnen alleen hopen dat het niet weer zo lang duurt vooraleer een nieuw album uitkomt!

Hetzelfde gelezen en kan alleen maar bovenstaande commentaar beamen
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 02/01/2013
Crew
6907
Kid Paddle 8
De Kleine Robbe 16

De laatste telg uit elk van beide reeksen. Déjà-vue, maar zowel de kinderen als ikzelf hebben er een ontspannen uurtje mee doorgebracht. Het blijft m.a.w. grappig en de aankoop waard.
Iyo74
Geplaatst op 02/01/2013
686
Net voor het eerst Over de grenzen van de tijd... gelezen. Wat een geweldig album!! Geen wonder dat dit boek zo hoog gewaardeerd staat.
MartinMnd
Geplaatst op 02/01/2013
Crew
7894
Oh ja, dat vond ik ook een heerlijk album!
Geplaatst op 03/01/2013 Citeren
Veter
Geplaatst op 03/01/2013
Crew
6907
Overlevenden 1 & 2
Alweer een aangenaam SF-verhaal van Leo. Hij gaat deze keer een iets andere toer op dan in Betelgeuze en Aldebaran. Het belooft weer een boeiende reis te worden op een andere wereld...
Iyo74
Geplaatst op 03/01/2013
Net voor het eerst Over de grenzen van de tijd... gelezen. Wat een geweldig album!! Geen wonder dat dit boek zo hoog gewaardeerd staat.

Aaah die geweldige zomersfeer die het album uitademt... en het verhaal is er eentje die je bijblijft!

Overlevenden 1 & 2
Alweer een aangenaam SF-verhaal van Leo. Hij gaat deze keer een iets andere toer op dan in Betelgeuze en Aldebaran. Het belooft weer een boeiende reis te worden op een andere wereld...

Het was toch weer even geleden dat ik een album afsloot met een gevoel van: waar is dat 3de album!!
Royale de luxe
Geplaatst op 03/01/2013
686

Aaah die geweldige zomersfeer die het album uitademt... en het verhaal is er eentje die je bijblijft!

Ik heb er van gedroomd vannacht ;)
MartinMnd
Geplaatst op 03/01/2013