Laatst gelezen (vervolg deel 4)
Oei, ik dacht dat dat allemaal duidelijk en voor de hand liggend was?
Geplaatst op 02/03/2012
Citeren
Robbedoes 36 & 37: na het matige Malle Marylin zijn Tome & Janry beiden goed op dreef. Leuk!
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Jeremiah : De Krabbenmand vond ik best een goeie strip. Het einde ging me wat te vlug, maar voor het overige was het bijna een lekker ouwerwetse
Jeremiah.
De cover... die had Hermann toch beter even opnieuw gedaan...
Dripping, godbetert. 8)
--------------------------
Jugurtha nr 3 ook gekocht en gelezen,
De Nacht van de Schorpioenen, en het is best een goeie strip. En ik heb daar goeie herinneringen aan... nostalgie sloeg toe 8)
Ook Nr. 8 :
De Rode Prins gelezen, die was ik compleet vergeten.
Nrs 9 en 10 :
De Grote Tovenaarszebra en
Makoenda vind ik misschien wel de beste van de hele reeks.
En wat een prachtige tekeningen ! Daarvoor alleen al, zou je die reeks moeten kopen, vind ik. ;)
http://www.lelombard.com/auteurs-bd/franz,162.htmlIk kan wel begrijpen dat mensen de scenario's van Vernal niet al te denderend vinden, zeker naar hedendaagse normen, maar wat kan ik zeggen. Ik heb die strips als jonge tiener zodanig veel gelezen, dat ik ze bijna uit het hoofd ken (behalve dus de achtste blijkbaar), en ja, dat zorgt er misschien voor dat ik ze zo goed vind. :)
http://www.marktplaza.nl/images/1/33/Jugurtha-10-Makoenda-20210933.jpg
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
http://www.stripaap.nl/catalog/images/Herrineringen%20Grande%20Armee%2003.JPGHerinneringen aan de grande armee 3
Ik vind deze toch minder dan de vorige twee, hopelijk vind ik de 4e weer beter.
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
... en ook nog ...
Van Yoko Tsuno heb ik nog nr. 7 en de twaalfde gelezen.
Nr. 7 viel me zwaar tegen, de 12 vond ik goed.
En dan ben ik er maar mee gestopt. Ik wil deze reeks in mijn herinnering in ere houden, het is een deel van mijn kindertijd, maar ik ben bang dat als ik er nog enkele lees, ik deze herinnering voor altijd kapot ga maken. Hoe graag ik YT ook las als kind, nu schiet daar niet veel meer van over.
Nrs. 2, 4 en 12 vond ik goed.
Nrs. 1 en 6 waren ok, maar...
Nrs. 3, 5 en 7 : ik heb me moeten verplichten om verder te lezen, maar mijn gedachten dwaalden toch af, tijdens het lezen. Wat me vooral tegenstaat : veel verhaalelementen zijn er serieus over, als kind kon ik dat allemaal beter aanvaarden, en ook, soms is het al te melig. ;)
De rest ga ik dus niet meer herlezen. 8) Maar ik ga de herinnering blijven koesteren.
En : I still love Yoko !
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
De toren: Een verhaal uit de 'duistere steden' reeks van Schuiten en Benoit. Intrigerend verhaal, spijtig van het iets mindere einde... Maar wat een tekeningen weer.
The summit of the Gods : Knappe manga over een stel bergbeklimmers. Kan begrijpen dat deze zowel in Angouleme als Japan meermaals bekroond werd. Taniguchi toont wederom dat hij tekengewijs uiterst getalenteerd is.
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Dit weekend fraternity 1 en 2 gelezen en zeer goed bevonden.
ook nog legende : eerst ter opfrissing deel 1 tem 4 gelezen, daarna deel 5 en dat viel eigenlijk tegen. Al beter materiaal gelezen van Swolfs
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Uit
Jugurtha nr. 7 De Chinese Muur :
http://www.ac-grenoble.fr/lycee/diois/Latin/IMG/jpg_jugurtha07apl_3954.jpgdie ik ook van't weekend gelezen heb. Met de wolf erbij.
Graag gelezen. 8)
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Ik ben ook op de Yoko Tsuno-trein gesprongen en heb deel 5 - Seinen voor de eeuwigheid herlezen. Vooral het volstrekt ongeloofwaardige scenario viel mij op. De Britten die 40 jaar oude documenten terug willen, de moordpogingen op Yoko (waarom wil men Haar vermoorden). Prima tekeningen, dat wel.
Scalped 8 heb ik ook gelezen. Zeer goed. Maar dus echt zeer goed he.
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Zal ook even pauseren met Rob&Kwab en Yoko herlezen zie :)
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Herlezen? Wanneer doen jullie dat? Ik volg nu al niet meer met eerste lezingen. Heb nu al een achterstand van ongeveer 100 strips die ik alleen al dit jaar gekocht heb...
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Wie koopt er ook 100 strips op 2 maanden tijd ?
8)
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Ik koop maar iets meer dan 100 strips per jaar.
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door spock
8)
een complete zot hé
:O
Heb een hele hoop tweedehands kunnen kopen aan een zeer zacht prijsje, anders de ik dat ook niet hoor.
(alhoewel)
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Herlezen? Op de trein. En enkel sinds mijn achterstand onder de 30 is gegaan.
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Chris Van de MeersscheOrigineel geplaatst door spock
8)
een complete zot hé
:O
Heb een hele hoop tweedehands kunnen kopen aan een zeer zacht prijsje, anders de ik dat ook niet hoor.
(alhoewel) Heb de vorige twee weken al meer dan honderd gekocht (allé 103 om juist te zijn)! :))
Aan een zeer zacht prijsje wel te verstaan ... :]
Geplaatst op 05/03/2012
Citeren
Ik heb in januari en februari 15 nieuwe (dus van 2012) strips gekocht.
Als dit zich doorzet zit ik aan 90 nieuwe strips vandejaar. :D
Maar ondertussen ook al een Superman of 10 gekocht, en 13 Jugurtha's... en nog wel enkele.
Laat ons zeggen dat ik om en bij de 150 strips per jaar koop. 8)
Maar zo'n trades bevatten natuurlijk meer dan 1 strip, zijn duurder, en ge leest er langer aan. 8)
(en ik verkoop er ook veel, alhoewel dat nu voor even gedaan zal zijn)
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
Jugurtha 11 t.e.m. 15 zeer graag gelezen, weer.
Alhoewel de reeks dus geen treffelijk einde heeft
(deel 16 was zelfs helemaal niks, geen einde, geen goed scenario of goede tekeningen, helemaal niks).
Ook de laatste 10 à 15 blz van deel 15 zijn eigenlijk teleurstellend.
Maar dat neemt niet weg dat ik aan Jugurtha 3 t.e.m. de helft van deel 15 veel plezier heb beleefd. 8) Het was waarschijnlijk 15 jaar geleden dat ik deze strips gelezen heb.
Ik had hier zeer goeie herinneringen aan, en die blijven.
En de tekeningen vind ik nog steeds prachtig !
http://www.stripspeciaalzaak.be/beelden/Interviews/HecLeemans/Jugurtha.jpg
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
Yoko Tsuno 1, 2, 3: Matige verhaaltjes, gevuld met toevalligheden en ongegrond blind vertrouwen van personages in andere personages die ze pas ontmoet hebben. Yoko heeft trouwens de neiging om problemen op te lossen door, zonder daar al te hard over na te denken, grote vernieling te veroorzaken in de eigendom van anderen, en veel schuldgevoel lijkt ze daar niet over te hebben.
Nog enkele grappige details die ik opmerkte:
- In deel 1 lijk alles wel magnetisch te zijn. Maglev treinen met magnetische proultie, magnetische slaap, magnetisch geheugen... Alles die je met megnetisme. Makkelijk toch?
- Waarom doen ze de moeite om verschillende vertaalheadphones te maken voor mannen en vrouwen?
- Yoko vernielt het systeem waar de hele Vineaanse samenleving op steunt voor vele dag dagelijkse taken - terwijl ze slapen (achter hun rug dus) dan nog - en ze zijn er dolblij mee!
Niet vervelend, maar erg hoogstaand is het niet.
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
En Khany zegt ook heel duidelijk in deel drie dat ze Yoko nodig hebben,
... maar waarom dan wel ?
Om heel dat systeem om zeep te helpen ? :D
Ps : alles is magnetisme. Het heelal is opgebouwd uit de vier oerkrachten, en dat is allemaal magnetisme : het electromagnetische, de zwaartekracht, de zwakke kernkracht (in atomen) en de sterke kernkracht. Dus Leloup zat er niet ver naast hoor, met zijn magnetisme. :P
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
Net zoals onze site als een magneet werkt op de stripliefhebbers. :D
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
ook op de meer nerdie stripliefhebbers.... :P
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
Dus van één en ander wat afweten, of er in geïnteresseerd zijn = nerd ?
Than I'm proud to be nerd !
Open your mind !
(eigenlijk ben ik meer geek,
geek = sociaal
nerd = associaal,
maar beiden zijn in gelijkaardige dingen geïnteresseerd).
nem.
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
En Khany zegt ook heel duidelijk in deel drie dat ze Yoko nodig hebben,
... maar waarom dan wel ?
Om heel dat systeem om zeep te helpen ? :D
Zat ik me inderdaad ook af te vragen. Dat sloeg nergens op!
Ps : alles is magnetisme. Het heelal is opgebouwd uit de vier oerkrachten, en dat is allemaal magnetisme : het electromagnetische, de zwaartekracht, de zwakke kernkracht (in atomen) en de sterke kernkracht. Dus Leloup zat er niet ver naast hoor, met zijn magnetisme. :P
Magnetische slaap?
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
Wel ja, ik viel ook bijna in slaap van Khany's uitleg. :D
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
:D
Geplaatst op 06/03/2012
Citeren
Yoko Tsuno 5: begint veelbelovend, maar het begint me stilaan duidelijk dat deze reeks veel beter zou zijn als de scenarios zich zouden houden op het oplossen van technologische uitdagingen, zonder daar altijd kwaadwillende personages bij te betrekken.
Enkele vreemde ideeën en kronkels (SPOILERS):
- Ben, TV regisseur, blijkt ineens ook getalenteerd piloot
- Waarom heeft die parachutist een tweede touwladder? De enige reden is dat Yoko er dan een door een raam kan knallen, vermoed ik?
- Yoko vertrekt uit de krater, en komt 2 maanden later terug met meer volk... En geeft dan pas de microfilms aan haar opdrachtgever
- De uitleg van het fenomeen wordt ALWEER toegeschreven aan magnetisme :P En is wel ontzettend ongeloofwaardig.
Geplaatst op 07/03/2012
Citeren
Transmetropolitan 4 The New Scum: 4de deeltje over cyberpunk journalist Spider Jerusalem. Ik ben een liefhebber van scifi en politiek, maar dit politieke album van de scifi reeks was buitengewoon oninteressant. Zelden me met zoveel tegengoesting naar het einde gesleept, en dat ondanks de stevige cliffhanger in deel 3.
Geplaatst op 07/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door belgianbingoTransmetropolitan 4 The New Scum: 4de deeltje over cyberpunk journalist Spider Jerusalem. Ik ben een liefhebber van scifi en politiek, maar dit politieke album van de scifi reeks was buitengewoon oninteressant. Zelden me met zoveel tegengoesting naar het einde gesleept, en dat ondanks de stevige cliffhanger in deel 3.
Wegens gedateerde politieke denkbeelden?
Geplaatst op 07/03/2012
Citeren
Gelezen: Edelweiss 1 van Yann en Hugault
Na de Nachtuil-reeks hebben Hugault en scenarist Yann gekozen voor de Eerste Wereldoorlog als achtergrond bij een nieuw drieluik. Van de vorige trilogie herinneren wij ons vooral dat Hugault nog wat moeite heeft met de gezichten van zijn mannelijke personages. In dit album merk ik alvast geen vooruitgang. Yann heeft dat dan maar opgelost door een tweeling in zijn verhaal te gebruiken. Een tweeling die dan nog sterk op de held uit de Nachtuil lijkt. De ene broer zit in de luchtmacht, de ander rijdt met een tank.
Het scenario is op zijn zachtst gezegd verwarrend. Yann springt van de ene broer naar de andere, breit een nietszeggende flash-back tussen het verhaal, maar het leidt nergens naartoe. Aan het eind van het album vraag je je af wanneer het gaat beginnen. Dikke flop.
Geplaatst op 07/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Chris Van de MeersscheOrigineel geplaatst door belgianbingoTransmetropolitan 4 The New Scum: 4de deeltje over cyberpunk journalist Spider Jerusalem. Ik ben een liefhebber van scifi en politiek, maar dit politieke album van de scifi reeks was buitengewoon oninteressant. Zelden me met zoveel tegengoesting naar het einde gesleept, en dat ondanks de stevige cliffhanger in deel 3.
Niet echt, en ook niet omwille van de denkbeelden, het was gewoon saai. Ik volg de Amerikaanse politiek een beetje (lees: ik bekijk elke dag The Daily Show with Jon Stewart), en het is me nog steeds onduidelijk of de makers van de strip een punt wilden maken. Het album omvat grotendeels twee interviews die het hoofdpersonage afneemt met twee presidentskandidaten, maar het entertainment gehalte is lager dan een Zevende Dag.
Geplaatst op 07/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door belgianbingoOrigineel geplaatst door Chris Van de MeersscheOrigineel geplaatst door belgianbingoTransmetropolitan 4 The New Scum: 4de deeltje over cyberpunk journalist Spider Jerusalem. Ik ben een liefhebber van scifi en politiek, maar dit politieke album van de scifi reeks was buitengewoon oninteressant. Zelden me met zoveel tegengoesting naar het einde gesleept, en dat ondanks de stevige cliffhanger in deel 3.
maar het entertainment gehalte is lager dan een Zevende Dag.
hola, ik wist niet dat dat mogelijk was. En ik heb nochthans altijd al horen stoefen op deze reeks...
Geplaatst op 07/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Chris Van de MeersscheOrigineel geplaatst door belgianbingoOrigineel geplaatst door Chris Van de MeersscheOrigineel geplaatst door belgianbingoTransmetropolitan 4 The New Scum: 4de deeltje over cyberpunk journalist Spider Jerusalem. Ik ben een liefhebber van scifi en politiek, maar dit politieke album van de scifi reeks was buitengewoon oninteressant. Zelden me met zoveel tegengoesting naar het einde gesleept, en dat ondanks de stevige cliffhanger in deel 3.
maar het entertainment gehalte is lager dan een Zevende Dag.
hola, ik wist niet dat dat mogelijk was. En ik heb nochthans altijd al horen stoefen op deze reeks...
Pas op sommige stukken uit andere delen zijn heel straf, zoals ik-weet-niet-meer-welk-nummer met een kortverhaal over mensen die zich hebben laten invriezen en in de toekomst wakker worden gemaakt, erg ontnuchterend!
Geplaatst op 07/03/2012
Citeren
Yoko Tsuno 6: Tot nu toe met voorsprong het beste album. Duidelijk beter overdacht scenario en minder onwaarschijnlijkheden (in de context van dit fictieve universum). Toch alweer 4 nieuwe dingen die met magnetisme worden uitgelegd, waaronder een magnetische muur en magnetische stof afstoters :)
Geplaatst op 08/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Yoko Tsuno 6: Tot nu toe met voorsprong het beste album. Duidelijk beter overdacht scenario en minder onwaarschijnlijkheden (in de context van dit fictieve universum). Toch alweer 4 nieuwe dingen die met magnetisme worden uitgelegd, waaronder een magnetische muur en magnetische stof afstoters :)
Magnetisme was blijkbaar hot in de jaren '80.
Geplaatst op 08/03/2012
Citeren
Ik weet niet, ik zeg maar wat, maar misschien is de Vineaanse technologie wel volledig op elektromagnetisme gebaseerd. Ze zijn tenslotte miljoenen jaren verder dan ons, arme aardlingen, waar alle technologie nog op electriciteit en/of verbranding van fosiele brandstoffen steunt. 8)
Geplaatst op 08/03/2012
Citeren
Vooral in Yoko Tsuno lijkt me. Hoe een magnetische slaap presies werkt, weet ik niet, maar het concept van mensen invriezen voor een lange ruimtereis was toen toch al bekend dacht ik zo?
Geplaatst op 08/03/2012
Citeren
Zie mijn vorige post.
Dan doet Leloup één ding eens origineel, is het weer niet goed... :rolleyes:
Daarbij, invriezen is ook niet alles. Het water in de cellen zet uit, waardoor heel veel cellen kapot gaan, zeker voor een ruimtereis van 2 miljoen jaar. Indien met invriezen wordt bedoeld : we vertragen het hartritme en de veroudering, dan zijn ze na twee miljoen jaar reizen zeker allemaal gestorven van ouderdom.
Yes ! me = geek ! :D
Geplaatst op 08/03/2012
Citeren
Terwijl iedereen hier blijkbaar aan het herlezen geslagen is doe ik wat ongelezen klassiekers aan:
Sin City - Een wreed vaarwel Zeer aangenaam eerste deel... spijtig dat het album zo afloopt. Heb wel een boontje voor die gekke reus.
Blake en Mortimer - Het geheim van de grote piramyde deel 1&2.
Het verhaal begint beter dan de eerste albums. Je voelt dat Jacobs het vertellen wat vlotter wil doen en niet zo veel meer gaat hetzelfde zeggen en het afbeelden. Maar hij hervalt in zijn oude manier na de eerste helft van het eerste album. Wel onderhouden en leuke lectuur om niet te hard bij na te denken.
Geplaatst op 08/03/2012
Citeren
Oh, ik heb inmiddels ook nog een andere strip gelezen. Niet wat ik normaalgezien lees. En in 't Frans dan nog (da's voor 't eerst). Binnenkort recensie :)
Geplaatst op 08/03/2012
Citeren
Jacques Vermeire - Den Boer Op
Leek me wel leuk om te lezen, maar wat een tegenvaller zeg... tè kinderachtig voor woorden. Zal de volgende zes nog wel lezen, maar niet met de volle goesting :(
Catherine - Dringend Ergens Anders Willen Zijn
Had hiervan nog niet gehoord, maar was aangenaam verrast. Verhaal wordt leuk verteld en ook het tekenwerk mag er wezen.
Geplaatst op 10/03/2012
Citeren
Lancelot , een nieuwe legende over een van de meest gekende leden van de ronde tafel van Koning Arthur. Mooi tekenwerk maar heel matig verhaal. Conclusie een veel te dure HC uitgave. Deze had van Daedalus beter gestaan in hun bekende en en ook prachtige SC uitgaven.
Noach, een reeks die het oude testament in een heel nieuw futuristisch kleedje steekt. Oude wijn in nieuwe vaten die ik wel lust. Geen slecht eerste deel.
Geplaatst op 10/03/2012
Citeren
Yoko Tsuno 8: Matig, zeer matig
Yoko Tsuno 9: Best ok, niet al te veel toevalligheden, eerder geloofwaardig plot
Yoko Tsuno 10: Best ok, al is de vete tussen Yoko en Myrka niet echt geloofwaardig.
Geplaatst op 13/03/2012
Citeren
Magasin General 2 t/m 6 ...sprakeloos
Geplaatst op 13/03/2012
Citeren
Robbedoes en Kwabbernoot - De Schaduwzijde van Z (52)
Er staan telkens verwijzingen in van Bronco, ik herken ze alleen niet.
verder vond ik het wel vermakelijk voor één maal.
Geplaatst op 14/03/2012
Citeren
Kriss van Valnor 2: Vakwerk, maar niet bijzonder. De Vita bewijst wel dat hij echt wel talent heeft!
Geplaatst op 14/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Kriss van Valnor 2: Vakwerk, maar niet bijzonder. De Vita bewijst wel dat hij echt wel talent heeft!
Gisterenavond de beide delen ( 1 en 2) na mekaar gelezen, vind ze prima .... en het einde van het 2de album lijkt wat te teasen naar een beetje vrouwenliefde onder mekaar .... of slaat mijn verbeelding op hol ?(.
Geplaatst op 14/03/2012
Citeren
Nee, ik denk het niet. Dat uw verbeelding op hol slaat. ;)
En we weten dat de tekenaar Kriss kan tekenen, euhm, terwijl ze een bad neemt, bijvoorbeeld. Dus...
Geplaatst op 14/03/2012
Citeren
:D
Geplaatst op 14/03/2012
Citeren
Hier en daar vind ik op het Internet compromiterende tekeningen van Kriss, met een blonde (Aaricia ? ), ...
Kriss is er dus niet vies van. ;)
Geplaatst op 15/03/2012
Citeren
Idd, Aaricia darentegen heeft 't niet zo voor avontuurtjes :)
Geplaatst op 15/03/2012
Citeren
Eerlijke lui 2: Leuk en zeer degelijk album, ik ben blij dat ik deze gekocht heb
Toko Tsuno 11: Alles liep vrij goed, tot ze met dat onnozele monster afkwamen. Komaan zeg.
Geplaatst op 15/03/2012
Citeren
Yoko Tsuno 12: Klassieke whodunnit, maar dan zonder dat de moord reeds gebeurd is. Enkele leuke ideeën, eens iets anders dan we gewend zijn van deze reeks, maar uiteindelijk niet echt zo goed.
Yoko Tsuno 13: Nog eens een Vinea album. Als SF liefhebber ben ik daar altijd blij mee. Jammer da't allemaal zo weinig voorstelt. Andere setting en zo, maar uiteindelijk doet Leloup er toch zeer weinig nieuws mee.
Geplaatst op 16/03/2012
Citeren
Saga #1 - gekocht, gelezen.
Shterk werk, ik zeg u.
Geplaatst op 16/03/2012
Citeren
AKIRA - 1 t/m 6 Man wat een manga... geen wonder dat heel wat psychedelische apocalyptische manga's die later zijn uitgekomen heel wat hebben van deze meesterlijke reeks van katsuhiro Otomo. De animefilm verbleekt helemaal in het niets en is maar een peulenschil van wat je hier voorgeschoteld krijgt. Als je dit bijna 20 jaar oude werk doorlezen hebt heb je helemaal het gevoel niet dat het al zo een leeftijd heeft. KLASSE!
Geplaatst op 18/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxeAKIRA - 1 t/m 6 Man wat een manga... geen wonder dat heel wat psychedelische apocalyptische manga's die later zijn uitgekomen heel wat hebben van deze meesterlijke reeks van katsuhiro Otomo. De animefilm verbleekt helemaal in het niets en is maar een peulenschil van wat je hier voorgeschoteld krijgt. Als je dit bijna 20 jaar oude werk doorlezen hebt heb je helemaal het gevoel niet dat het al zo een leeftijd heeft. KLASSE!
Tijd om te herlezen dus!
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren
Wil ik ook al FF doen :)
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxeAKIRA - 1 t/m 6 Man wat een manga... geen wonder dat heel wat psychedelische apocalyptische manga's die later zijn uitgekomen heel wat hebben van deze meesterlijke reeks van katsuhiro Otomo. De animefilm verbleekt helemaal in het niets en is maar een peulenschil van wat je hier voorgeschoteld krijgt. Als je dit bijna 20 jaar oude werk doorlezen hebt heb je helemaal het gevoel niet dat het al zo een leeftijd heeft. KLASSE!
Kleine aanpassing het is BIJNA 30 Jaar geleden dat het eerste deel in japan uitkwam.
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren
Straf he!
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren
Yoko Tsuno 14: Wat minder toevalligheden, een plot dat toch iets beter is uitgedacht dan sommige van de vorige. Degelijk.
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren
Fraternity - deel 1
Met hoge verwachtingen beginnen lezen, maar vond het toch wat tegenvallen... had er net iets meer van verwacht. Deel 2 had ik mij ook reeds aangeschaft, dus ook eventjes lezen :)
Moordenaar die Met Vogels Praat - deel 1
Lekker verfrissend, meeslepend en aangrijpend verhaal.
Aangenaam verrast, op naar deel 2 :)
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren
Yoko Tsuno 15: Yoko lost nog maar eens de zaak op door dingen te vernielen :) Best OK.
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren
moeder oorlog : 1
Whodunnit tijdens WOI, al is het speudersverhaal momenteel ondergeschikt aan gruwel van de oorlog. Zeer goed eerste deel, ga nu met veel goesting deel 2 aanvatten.
Geplaatst op 19/03/2012
Citeren