Sherpa fluistert

Crew
5316
Het is te zeggen... er wordt een stille hint gegeven op hun facebook, maar het blijft alsnog een beetje gissen. Wat staat er dan?

"Luc Orient + Ravian sssssst niet verder vertellen in HC"

Luc Orient en Ravian zijn al iets oudere reeksen, die toch goed scoren op stripinfo. Ben dan ook benieuwd of dit inderdaad opnieuw uitgegeven gaat worden en hoe? Met integrales zoals andere uitgaves van Sherpa of terug deel per deel?... We zullen nog even geduld moeten hebben voor het verlossend antwoord.
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
witam
Geplaatst op 05/09/2013
Crew
409
Wauw, ik zelf zal Ravian, zijnde één van mijn favorieten als integrale toejuichen...Zowat heel Europa (inclusief de Denen, huh de Denen, Ja de Denen) hebben inmiddels integrale uitgaves... Heb ik tot dusver met lede ogen moeten aankijken... :D
Geplaatst op 06/09/2013 Citeren
sennim
Geplaatst op 06/09/2013
Crew
5316
Origineel geplaatst door sennim
Wauw, ik zelf zal Ravian, zijnde één van mijn favorieten als integrale toejuichen...Zowat heel Europa (inclusief de Denen, huh de Denen, Ja de Denen) hebben inmiddels integrale uitgaves... Heb ik tot dusver met lede ogen moeten aankijken... :D

Wel iets meer info... verwijder ik even (zie volgende post).
Geplaatst op 09/09/2013 Citeren
witam
Geplaatst op 09/09/2013
50
Beste Witam,

Ik heb verleden week dit bericht bekend gemaakt op Facebook, maar helaas zit er blijkbaar een embargo op. Wat een distribiteur op zijn site laat zien is met medewerking van, maar nog geen reden om het publiekelijk te verspreiden als dat er boven staat. Om problemen te voorkomen met Sherpa, hebben David Steenhuyse en ik besloten om te zwijgen tot Sherpa hun fiat had gegeven tot verdere openbaring van berichtten omtrent deze herdrukken. Kijk nogmaal goed wat erboven de afbeeldingen staat, dan begrijp je het. Lijkt me wijzer als je de bovenstaande post dus even verwijderd tot het officieel is.
Geplaatst op 10/09/2013 Citeren
hego
Geplaatst op 10/09/2013
Crew
5316
Origineel geplaatst door hego
Beste Witam,

Ik heb verleden week dit bericht bekend gemaakt op Facebook, maar helaas zit er blijkbaar een embargo op. Wat een distribiteur op zijn site laat zien is met medewerking van, maar nog geen reden om het publiekelijk te verspreiden als dat er boven staat. Om problemen te voorkomen met Sherpa, hebben David Steenhuyse en ik besloten om te zwijgen tot Sherpa hun fiat had gegeven tot verdere openbaring van berichtten omtrent deze herdrukken. Kijk nogmaal goed wat erboven de afbeeldingen staat, dan begrijp je het. Lijkt me wijzer als je de bovenstaande post dus even verwijderd tot het officieel is.

Mhh.. nu ik het lees, denk ik dat het over de covers gaat. Maar ik wil zeker de reclame-campagne van Sherpa steunen dus verwijder ik het wel even voor alle zekerheid.

Bedankt om me er op te wijzen!
witam
Geplaatst op 10/09/2013
50
@Witam,Bedankt, zo komt er niemand in de problemen. stel dat de rechthebbende de ..... hadden afgekeurd etc.
hego
Geplaatst op 10/09/2013
Crew
5316
Origineel geplaatst door hego
@Witam,Bedankt, zo komt er niemand in de problemen. stel dat de rechthebbende de ..... hadden afgekeurd etc.

Geen probleem. Graag gedaan!
witam
Geplaatst op 10/09/2013
Crew
5316
Bij deze terug de extra info van Sherpa:

Meer klassieke sciencefiction bij Sherpa in 2014!
Wat vind ja ven een hardcover herdruk van de lang uitverkochte albums van LUC ORIENT en RAVIAN?! Sherpa wil deze reeksen gaan herdrukken, met allerlei extra's, in een beperkte oplage van zo'n 500-600 exemplaren en een verkoopprijs van 24,95!!
Heb je belangstelling? Teken dan nu in bij Sherpa of bij je favoriete stripwinkelier, want deze uitgaves verschijnen alleen bij voldoende belangstelling!! De voorlopige covers kun je hier alvast bekijken!!

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1186261_588783031181347_819873361_n.jpg

https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1231171_588782657848051_1478819776_n.jpg

En dan ook nog:

Een van de meest originele Nederlandse stripauteurs is ongetwijfeld MARCEL RUIJTERS. Hij begon als verontrustende undergroundtekenaar (Dr. Molotov, Troglodytes en andere monstruositeiten, seriemoordenaars etc...), maar hij brak pas echt door toen hij met zijn "Middeleeuwen"-strips begon: Sine Qua Non, Inferno en nu is er... ALLE HEILIGEN... een fraaie voortzetting van deze stijl EN NU GEHEEL IN KLEUR... en... dit gloednieuwe boek zal vlak voor Allerheiligen verschijnen, eind oktober dus. Een cover heeft Sherpa al, kijk zelf maar!

https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1174806_588786121181038_2115154172_n.jpg
Geplaatst op 11/09/2013 Citeren
witam
Geplaatst op 11/09/2013