We werpen alvast ook een blik op de volgende uitgaves van Aboris:
Konvooi 12
Bij hoge uitzondering staan Nävis en generaal Rib’Wund aan dezelfde kant, want beiden maken jacht op Soimitt, de huurmoordenaar die haar ertoe heeft gebracht een deel van het admiraalsschip van Konvooi op te blazen. Nävis hoopt informatie uit hem los te krijgen waarmee ze een herziening van haar proces kan aanvragen, maar het brein van de huurling zit vol psychoblokkades. De enige manier om hem aan het praten te krijgen is hem mee te nemen naar een organische planeet, die iedere bezoeker dwingt de waarheid te zeggen. Eenmaal daar aangekomen ontdekt ze dat er ook waarheden zijn die je liever niet hoort…
http://www.arboris.nl/blog/wp-content/uploads/2013/05/Konv12cvrNL-218x300.jpgKronieken van de zwarte maan Special 2
Nog nooit is beschreven hoe Kop-of-munt van een klein boselfje een meester-dief is geworden, en hoe hij in het bezit is gekomen van Nepher en Bepher, de twee magische zwaarden, waarvan de ene gewijd is aan het licht, het andere aan het duister. En waar komt zijn grote voorliefde voor draken toch vandaan? Eindelijk krijgen we inzicht in wat Kop-of-munt heeft meegemaakt in de jaren voor hij Wismerhill leerde kennen en samen met hem geschiedenis zou gaan schrijven in de Kronieken van de Zwarte Maan...
10 Jaar geleden verscheen het eerste deel van de succesvolle Kronieken van de zwarte maan Specials. Om dat te vieren is er nu het tweede deel en zal volgend jaar deel 3 volgen.
De vier ruiters van de Apocalyps van Simon Bisley
Adam Cahill is opgeleid door de Orde van Salomo en maakt deel uit van een zeer select groepje krijgers, dat als taak heeft de zeven heilige zegels van het Einde der Dagen te bewaken. Als de door ontelbare profeten van vele godsdiensten voorspelde dag van de Apocalyps aanbreekt, wordt de Orde van alle kanten aangevallen. Adams wereld wordt vernietigd, zijn gezin vermoord en zelf komt hij recht in de hel terecht. Hij heeft als taak drie verdoemde zielen te gaan zoeken, waarmee hij ten strijde moet trekken tegen de vier legendarische ruiters van de Apocalyps…
http://www.arboris.nl/blog/wp-content/uploads/2013/07/4ruiters11-219x300.jpgDeze magistraal door Simon Bisley in beeld gebrachte reeks bestaat uit drie delen van 72 bladzijden, die vlot na elkaar zullen verschijnen.
Geplaatst op 30/08/2013
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Meer Konvooi = goed :)
Dat is een reeks waar ik nog nooit toe gekomen ben, maar velen lezen het graag als ik de commentaren lees. Misschien toch maar eens uitproberen.
Geplaatst op 30/08/2013
Citeren
Als de nieuwe Konvooi uitkomt herlees ik de gehele reeks. Het is weer eens lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Ik vind het alleen spijtig dat Arboris niet wat vlugger bijbeent. In Frankrijk zitten ze, inclusief deze, al 4 albums verder.
Geplaatst op 30/08/2013
Citeren
Inderdaad, en ik ben er zeker van dat Konvooi één van hun melkkoeien is, dus het is me een totaal raadsel waarom het zo lang moet duren.
Bij Talent waren ze ook zeer vaak laat met vervolgen, behalve als Arleston op de cover stond, dan kon het niet snel genoeg gaan!
Geplaatst op 30/08/2013
Citeren