Boekenverkoop - strips

Crew
5316
Cijfers van Boek.be geven aan dat er in Vlaanderen een groeiende markt is voor boeken. Ze nam toe met 3,1% in de eerste helft van dit jaar. Met name de strip-verkoop springt er uit met een groei van 14%.

Een kleine verrassing toch dat Amoras niet op plaats 1 staat. De best verkochte strips waren in volgorde: nr. 135 van De Kiekeboes - Code E - , gevolgd door de eerste strip in de Amoras-reeks en dan nr. 136 van De Kiekeboes - Schijnheilig bloed - .
Geplaatst op 13/08/2013 Citeren
witam
Geplaatst op 13/08/2013
Crew
13303
Een tweede plaats, dat mag er wel wezen voor een nieuwe reeks zou ik zeggen!
Surya
Geplaatst op 13/08/2013
Crew
5316
Origineel geplaatst door Surya
Een tweede plaats, dat mag er wel wezen voor een nieuwe reeks zou ik zeggen!

Ja dat wel, maar gezien hun reclamecampagne had ik ergens toch eerste verwacht. Kwestie van kosten - opbrengsten.
witam
Geplaatst op 13/08/2013
Ander doelpubliek die niet zo vlug investeerd in iets nieuws? Het is toch knap dat ze op de tweede plaats staat. Waarschijnlijk als populaire strip heel terecht.
Geplaatst op 16/08/2013 Citeren
Royale de luxe
Geplaatst op 16/08/2013
Crew
5316
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Ander doelpubliek die niet zo vlug investeerd in iets nieuws? Het is toch knap dat ze op de tweede plaats staat. Waarschijnlijk als populaire strip heel terecht.

Mhh.. ja inderdaad dat kan. ik had op voorhand al een aantal geluiden gehoord van mensen die het nooit een kans zouden geven want het zou niet de echte Sus en Wis zijn. Jammer wel. Ik geef zaken graag een kans.
Geplaatst op 16/08/2013 Citeren
witam
Geplaatst op 16/08/2013