Hier vind je een mooi overzicht van alle strips die dit najaar (okt-dec) zouden moeten uitkomen. Er komt heel wat moois uit..
Geplaatst op 13/08/2013
Citeren
Deprimerend :( ;(
(voor mijn portefeuille) :D
Geplaatst op 13/08/2013
Citeren
Wat een berg nieuwigheden. Heb er al weer 10 die ik zeker wil. Goed om te zien dat Een zakje knikkers en Inlandsis vervolgd worden. De rest was me al bekend.
Goede selectie van RW ook. Wonder Woman en Superman: Action Comics zijn beide heel erg goed. Met name Wonder Woman is een echte aanrader. De tekeningen van Cliff Chiang zijn uitmuntend en de verhalen van Azz erg origineel. Toptitel!
Wat mis ik? Magasin General 9 en een nieuwe titel van Tardi die het vervolg is op Stalag IIB. En waarom komt Asterix in het Nederlands niet in hardcover? Lijkt me toch dat de markt daar groot genoeg voor is?
Geplaatst op 13/08/2013
Citeren
SH**, wat een massa goed materiaal! Mijn wish-list gecombineerd met wat m'n zonen willen, belooft weer een stapel leesvoer op te leveren. Ik kijk er al naar uit (behalve naar de uitgaven dan).
Geplaatst op 13/08/2013
Citeren
Tja, het narjaar, en vooral okober dan, zijn altijd een aanslag op je budget he. Spreiding? Fuck that!
Geplaatst op 14/08/2013
Citeren