Hallo,
Ik zie tot mijn verbazing dat er bijna alleen maar uitgaven in kleur zijn vermeld. Ik heb zeer veel strips in deze collectie in het zwart wit.
Ik wil deze zwart wit collectie toevoegen op de site, hoe kan ik op een snelle manier de gescande albums toevoegen?
Geplaatst op 31/03/2007
Citeren
heel eenvoudig, zorgen dat je de gescande covers op de computer klaar hebt, dan naar de desbetreffende uitgave gaan. Daar op" andere uitgave" klikken. Je krijgt dan een scherm dat je goed moet invullen, dus even goed bekijken ( anders hebben de heren weer wat te doen) en als alles goed is staat enige tijd later alles keurig op de site.
succes.
Geplaatst op 31/03/2007
Citeren
Er is trouwens al vreselijk veel correctiewerk aan die reeks!
Al die 'zilveren' covers /kleur staan nu bij uitgaven van de jaren '50-'60 (en eigenlijk heruitgaven uit de jaren '90) ...
Geplaatst op 31/03/2007
Citeren
Je hebt er al aan flink aantal toegevoegd robros! Bedankt! :)
Had jij ook nog de covers om toe te voegen, of laat je dat aan ons over?
Ik heb wel hier en daar weer de auteurs veranderd. Er staat dan wel Willy Vandersteen of Studio Vandersteen op de omslag, maar het echte tekenwerk (en scenario) werd daar al door andere mensen gedaan (Karel Biddeloo). Ik denk dat je best de auteurs overneemt die er al staan, tenzij je echt zeker bent dat daar fouten staan.
Ik heb hier en daar ook al het uitgavejaar veranderd van die gekleurde reeks. Maar ik zal me een van de volgende dagen eens echt bezighouden met die allemaal na te kijken en aan te passen.
Geplaatst op 01/04/2007
Citeren
Komende dagen ga ik de covers toevoegen!
Deze moet ik eerst even allemaal scanen.
Rosita
Geplaatst op 02/04/2007
Citeren