Voor diegenen die al eens een Engelstalige graphic novel lezen zullen deze uitgevers geen onbekenden zijn.
Archaia heeft een moeilijke periode achter de rug, waardoor ze aan het balanceren waren op randje afgrond.
Boom! Studios komt hen nu ter hulp. Ze nemen Archaia over, maar zullen het wel als een apart merk behouden. Bij Boom! Studios geloven ze sterk in het aanbod van Archaia, dat al meermaals in de prijzen is gevallen. (vb
Tale of Sand) Archaia heeft dan ook al een paar sterke Europese strips vertaald en uitgegeven, zoals De Killer.
Algemeen wordt verwacht dat een aantal belangrijke uitgaves (Tale of sand?) opnieuw zullen uitgebracht worden en een aantal andere kern-reeksen nu verder door zullen kunnen lopen. (Mouse Guard, Rust,..)
Benieuwd wat dit allemaal gaat brengen!
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Misschien ook interessant is dat Archaia ook Europese strips vertalen, ondermeer De Killer en De verborgen geschiedenis
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Misschien ook interessant is dat Archaia ook Europese strips vertalen, ondermeer De Killer en De verborgen geschiedenis
Dat wist ik zelf nog niet.. bedankt!
Ik voeg het even toe.
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Goed dat het voortbestaan van deze geweldige uitgever hiermee weer voor een tijd is gegarandeerd. Ik lees graag hun boeken. Ze brengen heel veel Europese werken uit, zoals naast eerdergenoemd ook nog Okko, Genetiks en Siegfried. Tevens ook strips die niet in het Nederlands zijn vertaald, zoals bijv.
Last Days of an Immortal en originele werken als
Strange Attractors en
Iron, or the War After.
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Origineel geplaatst door MartinMndGoed dat het voortbestaan van deze geweldige uitgever hiermee weer voor een tijd is gegarandeerd. Ik lees graag hun boeken. Ze brengen heel veel Europese werken uit, zoals naast eerdergenoemd ook nog Okko, Genetiks en Siegfried. Tevens ook strips die niet in het Nederlands zijn vertaald, zoals bijv.
Last Days of an Immortal en originele werken als
Strange Attractors en
Iron, or the War After.
Heb jij Strange Attractors gelezen? Van die ben ik nog aan het twijfelen om het al dan niet aan te schaffen. Last days of an Immortal vond ik goed. Iron iets minder maar misschien omdat ik niet echt in het verhaal geraakte.
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Heb jij Strange Attractors gelezen? Van die ben ik nog aan het twijfelen om het al dan niet aan te schaffen. Last days of an Immortal vond ik goed. Iron iets minder maar misschien omdat ik niet echt in het verhaal geraakte.
Yep, gelezen. Erg leuk boek en eigenlijk een liefdesbrief aan NYC. Ik vond de tekeningen soms een beetje rommelig, maar het verhaal is gewoon goed en zet je aan het denken. Hoeveel invloed hebben we eigenlijk op ons eigen leven en de wereld om ons heen? Het boek is niet zo filosofisch als dat hoor, eigenlijk precies het tegenovergestelde. Alle gebeurtenissen zijn wiskundig te berekenen en beïnvloedbaar volgens de hoofdpersonages. Als het verhaal je aanspreekt dan zal je het boek ook goed vinden.
Geplaatst op 26/06/2013
Citeren
Bedankt voor de info. Maar ik ga precies toch passen. :D
Geplaatst op 26/06/2013
Citeren