Vanaf september zal Standaard Uitgeverij zich nog enkel op strips toeleggen. Alle boeken gaan dan naar hun ander fonds, namelijk Manteau.
Lijkt me een zeer goed nieuwsje te zijn. :))
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Origineel geplaatst door fluiten
Vanaf september zal Standaard Uitgeverij zich nog enkel op strips toeleggen. Alle boeken gaan dan naar hun ander fonds, namelijk Manteau.
Zeer goed nieuws.. misschien terug meer aandacht creeren voor strips.. dat werkt nog ook als we de cijfers van Amoras mogen geloven.
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
hopelijk gaan ze dan ook eens verder met andere reeksen behalve kampioenen, kiekeboes, rode ridders en sus en wissen
apostata komt nog wel ieder jaar maar er was eens is al veel verder in het frans en ook cel financien is daar ook al verder, en afgewerkt
hopelijk durven ze nog investeren in belgisch talent na figaro en jump!
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Origineel geplaatst door beus
hopelijk gaan ze dan ook eens verder met andere reeksen behalve kampioenen, kiekeboes, rode ridders en sus en wissen
apostata komt nog wel ieder jaar maar er was eens is al veel verder in het frans en ook cel financien is daar ook al verder, en afgewerkt
hopelijk durven ze nog investeren in belgisch talent na figaro en jump!
was apostata niet stopgezet? of ben ik reeksen van Broeders aan het verwarren?
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Apostata kreeg nog enkele delen respijt.
Geplaatst op 25/06/2013
Citeren
Blijkbaar sneuvelt De Wind in de Woestijn, De Kleine Prins en Er was eens..
X(
Geplaatst op 26/06/2013
Citeren
er was eens... was toch zo goed als rond?
Geplaatst op 26/06/2013
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxe
er was eens... was toch zo goed als rond?
Ja, maar nu niet succesvol genoeg bevonden.. dus de rest wordt niet meer vertaald door su.
Geplaatst op 26/06/2013
Citeren
Origineel geplaatst door fluiten
Hoe zit het dan met Oog & blik? Gaan ze die ook onder SU uitgeven?
Geplaatst op 26/06/2013
Citeren
Laat ons daarvan gespaard blijven, aub X(
Geplaatst op 26/06/2013
Citeren