Printbare lijst

Crew
Avatar woelfie
4139
Het is mogelijk al eens gevraagd, maar ik vind het toch neit direkt terug in een recente post:
Bij het opstellen van een printbare lisjt van je collectie kan je kolommen tonen van Nummering, Cover, In bezit, Gelezen, Verlanglijst, Score, Druk, Aantal, Opmerking en Locatie.
Is het mogelijk een optie toe te voegen om ook de kolommen Datum, Prijs en eventueel scenario/tekeningen/uitgeverij te tonen?
Geplaatst op 14/04/2013 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 14/04/2013
Avatar Skytca
16
waar vindt men het beruchte knopje met afdrukbare lijst?
Al kapot gezocht en is nergens te vinden :(
Geplaatst op 06/11/2013 Citeren
Avatar
Skytca
Geplaatst op 06/11/2013
Crew
Avatar fluiten
7764
Op de homepage helemaal bovenaan 'mijn collecite' en dan 'strips in collectie' aanvinken. Dan zie je rechts boven 'collectie info' 'printbare lijst' :)
Geplaatst op 06/11/2013 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 06/11/2013
Hallo,

Ik ben sinds kort ook mijn collectie aan het toevoegen in dit systeem; voorlopig nog eerder om de website te evalueren. Prima site met heel wat strips reeds in de databank. Her en der heb ik wel wat vragen en suggesties om te verbeteren, maar ik wil eerst nog even wat meer vertrouwd worden met het systeem.

Wat de printbare lijst betreft, zou ik de reeds eerder gestelde vraag om de datum en de uitgeverij toe te voegen opnieuw in de kijker willen plaatsen.

Van sommige reeksen verzamel ik de verschillende edities. Het is voor mij dus een cruciale feature om een verlanglijst te kunnen maken met verschillende uitgaves van eenzelfde strip. Datum en uitgeverij zouden al een zeer grote hulp zijn. Nu gebruik ik het opmerkingen veld, maar dit kan dus praktischer.

Staat deze vraag op de todo-lijst of werd deze vraag verworpen?

Groetjes,
Frank
Geplaatst op 07/09/2014 Citeren
Avatar
Firewolf
Geplaatst op 07/09/2014
Crew
Avatar Surya
13276
Dat staat op de todo lijst hoor!
Geplaatst op 07/09/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 07/09/2014
Misschien is dit al veel ter sprake gekomen of misschien heb ik het nog niet gevonden maar is het momenteel mogelijk om de lijsten naar excel te exporteren?

Gewoon vraag/suggestie, kan het ook blijven copy pasten indien nodig :-)
Geplaatst op 02/12/2014 Citeren
Avatar
Daywalker83
Geplaatst op 02/12/2014
Crew
Avatar Surya
13276
Ik hoop dat ooit eens te maken, maar dat is wat meer werk en niet prioritair
Geplaatst op 02/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/12/2014
Avatar kaeten
356
Weet iemand hoe je een reeks (vb. Nero) uit kan printen?
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 13/12/2014
Crew
Avatar Surya
13276
Dat is momenteel niet mogelijk, sorry

In de vernieuwde versie zal je kunnen kiezen om te printen wat je op dat moment in het collectiebeheer hebt geselecteerd. En je zal daarin ook kunnen zoeken, bijvoorbeeld op Nero dus :)
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/12/2014