http://www.stripelmagazine.be/ballon-media-gaat-in-zee-met-uitgeefgroep-glenat/Ballon is vrij betrouwbaar, Glénat ook, dus ik weet niet of dit veel invloed gaat hebben op het aanbod of de beschikbaarheid.
Ik hoop wel dat ze hun NL site dan wat meer aandacht gaan geven, die is al een half jaar niet meer geupdated. Maar Ballon heeft ook geen NL site voor Dargaud of Lombard, dus dat zou wel tegen kunnen vallen.
Geplaatst op 14/02/2013
Citeren
Vooral ook: gaan ze alles nog verder zetten?
Geplaatst op 14/02/2013
Citeren
Origineel geplaatst door witam
Yep... dat zou iig fijn zijn.
Er mankeert niet zoveel aan de Glénat uitgaven en het is jammer dat ze bij een overname van reeksen de uitgaven vaak in een compleet ander jasje steken. Logisch maar annoying als je een reeks graag in dezelfde uitgave in de kast ziet staan.
Geplaatst op 14/02/2013
Citeren
Origineel geplaatst door witam
Dat gaan ze zeker doen. Ze lanceren zelfs de reeksen die al gepland stonden.
Binnenkort zal je bvb Pinkerton en Silas Corey in onze recensielijst zien verschijnen!
Geplaatst op 14/02/2013
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxeOrigineel geplaatst door witam
Dat gaan ze zeker doen. Ze lanceren zelfs de reeksen die al gepland stonden.
Binnenkort zal je bvb Pinkerton en Silas Corey in onze recensielijst zien verschijnen!
Geweldig!! *klein vreugdedansje*
Geplaatst op 14/02/2013
Citeren
Origineel geplaatst door Rutger
het is jammer dat ze bij een overname van reeksen de uitgaven vaak in een compleet ander jasje steken. Logisch maar annoying als je een reeks graag in dezelfde uitgave in de kast ziet staan.
Volledig mee eens. Deze week nog gemerkt bij de Cyclus van Cyann. Ik vind dat altijd erg frustrerend... Een andere rug zou ik nog ergens kunnen aanvaarden, maar als bovendien ook het formaat anders is: ;(
Geplaatst op 15/02/2013
Citeren
Ik vraag me wel af of dit bericht ook geldt voor de Nederlandstalige manga-reeksen van Glénat die gestopt zijn (o.a.
Detective Conan)
Geplaatst op 16/02/2013
Citeren