Gesprek over Nero

Crew
5316
De VRT heeft met Merho (striptekenaar Kiekeboe) en Sven Gatz (baas van de Belgische brouwers) een gesprek over Nero. Dit naar aanleiding van MArc Sleen zijn 90ste verjaardag.

Je kan het hier vinden.
Geplaatst op 22/12/2012 Citeren
witam
Geplaatst op 22/12/2012
351
ik heb het die avond gezien,ik had het opgenomen als herinnering maar per ongeluk gewist...
het was wel leuk maar ik had er eigelijk meer van verwacht,ik vond het nogal slapjes,zo een grote mijnheer verdiend wel wat meer tijd dan een paar woorden te zeggen.
ik vond het gewoon nogal vlug voorbij,en sleen is niet echt veel aan het woord geweest vond ik,maar dat is allemaal mijn eigen gedacht erover.
ik hoop dat ze op of rond 30 december als het zijn verjaardag is wat meer bravure gaan brengen.
ik heb denk ik alle nero's in mijn collectie,sommige eeuwen oud waar ik wel trots op ben,maar ik heb spijtig genoeg nooit het genoegen gehad van sleen in het echt te zien en te ontmoeten,dat vind ik wel spijtig,ik had hem altijd al een handtekening willen vragen en een klapke doen:)
ik heb het boek dat speciaal voor zijn 90ste verjaardag is uitgebracht met tal van danktuigingen en specials erin van beroemde fans doorgebladerd,maar voor die prijs had ik toch wel wat een dikker boek verwacht,wel spijtig.
hopelijk gaan ze toch nog iets speciaals doen rond sleen,met hem erbij,zou prachtig zijn,maar waarschijnlijk kan de man deze drukte niet meer aan,hij heeft ook zijn pluimen verdiend nietwaar
btw:ik was wel jaloers toen merho tijdens het intervieuw zijn waarschijnlijk fameus oude nero gesigneerd met woord erbij liet tonen!
Geplaatst op 24/12/2012 Citeren
lagaffe
Geplaatst op 24/12/2012