Ongelooflijk eigenlijk hoeveel tijd, energie en geld men in die trailers steekt. 'k Vraag me af wat de impact ervan is op de verkopen... (niet bijster hoog lijkt me; recensies zijn volgens mij effectiever)
Geplaatst op 18/08/2012
Citeren
Ik vind de voorpublicaties op ssz ook goed. Ik lees normaal altijd een deel voor ik koop en dit overtuigt al voor je de zaak instapt. Vooral omdat ik er nu ook lees die ik anders zelf niet zou open doen om te proberen. Meer van dat :-)
Geplaatst op 18/08/2012
Citeren
Ik kan niet echt warm lopen voor dit soort trailers. Muziek, geluidseffecten en beweging geven een totaal andere indruk en sfeer dan wanneer je alles op papier moet lezen.
Geplaatst op 18/08/2012
Citeren
Ik ben ook meer gewonnen voor enkele te raadplegen pagina's dan een trailer. Sommige van die filmpjes zijn echter wel erg goed. Voor de aanschaf baseer ik me echter wel enkel op de reacties (en de lijst van beste strips) hier op Stripinfo, op wat de eigenaar van de SSZ zegt en op m'n eigen gevoel bij het doorbladeren.
Geplaatst op 18/08/2012
Citeren
Ik bekijk die trailers meestal niet.
Wat me bij dit album opvalt, is het schrille contrast tussen het flitsend moderne tekenwerk, en de typesetting en goedkope embossing op de titel van de reeks. Wat zwak zeg. Hopelijk is het verhaal de moeite!
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
Hopen maar dat hier een recensie verschijnt van het album...
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
tja arboris zit niet direct in ons recensie fonds... ;(
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
Heb je al geprobeerd?
Als ik volgende keer in persoonlijk contact kom dan vraag ik er eens naar ... :)
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
Ik denk wel dat Sven ALLE uitgevers geprobeerd heeft. Wat niet let dat mensen die het album kopen geen recensie kunnen plaatsen uiteraard!
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
Origineel geplaatst door $tripofiel
Heb je al geprobeerd?
Als ik volgende keer in persoonlijk contact kom dan vraag ik er eens naar ... :)
Je mag het altijd proberen. Heb al meerdere keren geprobeerd maar ze reageren niet op hun email. Zelf ken ik ze niet.
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
Heb al verschillende keren een babbel gehad, maar vraag me niet zijn naam want dat weet ik niet (als ik hem nog eens zie vraag ik het hem op de man af 8o )!
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
Je hebt mijn contect gegevens, geef ze hem gerust door!
Geplaatst op 19/08/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Je hebt mijn contect gegevens, geef ze hem gerust door!
Heb zaterdag eens een goede babbel gehad en het is in de handtas (op zijn schoon Vlaams)!!!
Zie PM ... :D
Geplaatst op 26/08/2012
Citeren
WOEHOE! Tromgeroffel en een daverend applaus zijn je deel! ('t Gebeurt niet veel dat ik gelukkig ben met meer werk, maar deze keer...)
Geplaatst op 26/08/2012
Citeren
Inderdaad zeer goed nieuws. :)
Geplaatst op 27/08/2012
Citeren