ik hoor er waarschijnlijk al denken,oh nee weer een zaag hehe
maar ik wou hier toch ff men gal eens spuwen,
in het kort gezegd,stripfestival middelkerke,en dit op de eerste dag al,was één grote teleurstelling....
organisatie,pfrrrrt,de mensen aan de ingang weten niet beter dan de mensen aan de kassa aan de 1 ste zaal wie of wat er komt om te beginnen.
dan,wat me echt pissed maakte,een tekenaar of gast dat niet komt opdagen wegens welke reden dan ook,ok spijtig maar ergens kan het wel,maar 4 van de oorspronkelijk 9 te verwachte signeerders die maar kwamen opdagen?!!
jean pol,niet komen opdagen,gerd van loock niet komen opdagen,walthery(ik was speciaal voor hem naar daar gegaan,toch wel een vd iconen in stripland)die liet weten dat hij geen zin had en te moe was voor te tekenen,maar hij liep wel backstage rond..daar kan ik echt niet mee lachen....
nichtje meegepakt omdat boma van fc de kampioenen kwam en dat kind zag er zo naar uit...die liet na een uur weten dat hij aleen maar op de afterreceptie aanwezig ging zijn....erg,probeer dat maar aan ne kleine uit te leggen die daar met haar boekske stond uit te kijken naar die persoon...
en dan eugeen goosens,waw eens DE inkter van vandersteen te kunnen ontmoeten....ik heb een uur op mn krukken moeten rechtstaan,wat niet gezond voelde,ikke blij in de rij,was hij al wat te laat,wel na mss 35-40 min signere,ongeveer 4 a 5 tekeningen maakte hij duidelijk dat hij geen zin meer had om te tekenen en stuurde iedereen maar weg,geen compassie....
ik en vele andere mensen waren over deze signeerdag absoluut niet te spreken en het was duidelijk...
maar het ergste van al is,eerst moet ge tegenwoordig ne strip kopen(nieuwe uitgave,dus die hebt ge dan thuis dubbel liggen..)en dan moogt ge al blij zijn as ge van smorgens staat aan te schuiven dat ge en lootje hebt,denkt ge dan ni dat ze dan het mogen opbrengen v te vermelden dat die tekenaars niet komen????één platte commercie is het daar geworden,weg met het plezier,organisatoren,ik zeg u,schaam u!
t'enigste positieve was dat de stand van wonderland veel goeds in overvloed me had voor ene keer,dus dat maakte toch wel wat goed(behalve dat ik niet alles heb kunnen kopen wat ik wou,ik had geen verhuiswagen mee lol)
einde van mijn gezaag,uhm ik bedoel mijn repliek
Geplaatst op 21/07/2012
Citeren
Waw, klinkt als een leuke ervaring! Ik kan me voorstellen dat het wat een samenloop is, maar toch, het zou niet mogen!
Geplaatst op 22/07/2012
Citeren
Spijtig genoeg gebeurt het meer en meer, ik bedoel dat de tekenaars geen enkel respect meer hebben voor degene die het zout op hun patatten betalen! :(
Ziek kan iedereen worden, maar dan doe je toch een extraatje voor uw fans??? ;(
Geplaatst op 22/07/2012
Citeren
Tja, als je toezegd, dien je op te dagen (tenzij er een echt goed excuus is uiteraard) en je job te doen. Want ja, het is nog steeds een job uiteraard! Ze worden er toch voor betaald?
Geplaatst op 22/07/2012
Citeren
totaal geen leuke ervaring amai!
ok zoals hierboven gezegd is,ik kan het begrijpen moesten ze echt een goei excuus hebben of doodziek zijn enzo maar toch...
idd ik vind dat meer en meer tekenaars minder en minder respect opbrengen voor degene die hun strips kopen,ok het zijn ook maar mensen maar ze worden ervoor betaald en wij zorgen voor hun brood op de plank,dus das toch maar het minste?
maar waar ik echt ni mee kon lachen was dat ik de inkom paseerde,jaja die en die komen,vlug binnengestormd voor die strips te kopen waar ik een handtekening voor wou hebben,(dat ook al,vroeger kwamt ge gewoon met uw eigen strips af,nu moet ge dure niewe heruitgaves kopen voor een handtekening te krijgen,geldklopperij!)ik was zo blij dat ik dit jaar eindelijk toch en ticket voor walthery kon bemachtigen,jaja geen probleem om dat uur komen ze signeren,dan staat ge daar als een kieken te wachten in de rij voor toch ma als eerste een dedicace te krijgen,geen tekenaar te zien,ok ze komen wat later...na bijna een half uur wachten komt er toch eindelijk iemand voor het gemor te verstommen zeggen ahja die en die tekenaar komt niet...vind ik gewoon respectloos,ik was eigelijk fameus in mn gat gebeten van te horen dat walthery "te moe " was om te komen signeren....en dan zie ik hem daar een tijdje later rondlopen!...het lef...en hebben ze al eens gedacht dat er zelfs mensen van uit holland kwamen voor een handtekening enzo???en eugeen goosens,met alle respect,het kan vermoeiend of wat dan ook zijn dat tekenen,maar na mss nog geen half uur zeggen,kheb er geen zin meer in,ik stop ermee...ik loop met krukken en ik stond daar al bijna een half uur in die warme tent af te zien v te moeten blijven rechtstaan en zelfs na dat te zeggen stuurde hij me gewoon wandelen...het is begrijpelijk dat dit een fameuze domper is voor de fans en dat dit niet echt helpt voor hun fans te houden volgens mij???
ma ondertussen hebt ge wel ne hoop strips gekocht die dan nu tuis dubbel liggen..voor die prijs had ik een aantal 2 de hands kunnen kopen,want omwisselen ging natuurlijk niet...slim zijn ze wel!
spijtig dat ik niet weet hoe de organisatoren te contacteren want zou eens een ferme mail sturen...niet goed bezig!
ze zijn zogezegd de grootste op stripgebeuren,wel hun organisatie trekt op niets meer!
ps: maar "jommeke" liep daar rond en mn nichtje had zijn handtekening gevraagd,dus ik daar ook achter voor zijn handtekening te vragen lol,ge blijft kinds of niet he :D
Geplaatst op 22/07/2012
Citeren
Dat doe je toch gewoon
hier!!! ;)
Maakt niet uit of ze het lezen, je hebt uw frustratie van je af geschreven en dat is het voornaamste ... niet? :)
Geplaatst op 22/07/2012
Citeren