UW1 film

Crew
13303
Dit kan enkel op een teleurstelling uitdraaien, hoe goed ie ook is :) Maar ik kijk er absoluut naar uit. Nu nog die Forever War van Ridley Scott en ik ben helemaal gelukkig :D
Geplaatst op 22/05/2012 Citeren
Surya
Geplaatst op 22/05/2012
3030
Ridley Scott ? Hij heeft net Prometheus gemaakt, een Alien prequel, dus ik denk dat ge nog veel geduld zult moeten hebben voor The Forever War. ;)

De film zou wel eens helemaal anders dan de strips kunnen zijn, aangezien hij alleen op de roman zal gebaseerd zijn. Als Ridley Scott 'm al zal maken, want hij heeft dus pas een SF film gemaakt.
spock
Geplaatst op 22/05/2012
Crew
13303
Hij zou er aan aan het werken zijn, en hij heeft ook de strips gelicensed, dus we leven op hoop :)

Trouwens, Blade Runner (SF) maakte hij na Alien (SF) dus waarom zou dat niet kunnen? Maar daar reken ik niet op.
Surya
Geplaatst op 22/05/2012
3030
Scott zou nu bezig zijn met het voorbereiden van een Blade Runner Sequel, dus ja, ook SF, maar Forever War... niks meer over gehoord.
spock
Geplaatst op 22/05/2012
Origineel geplaatst door Surya
Dit kan enkel op een teleurstelling uitdraaien, hoe goed ie ook is :) Maar ik kijk er absoluut naar uit. Nu nog die Forever War van Ridley Scott en ik ben helemaal gelukkig :D

Waarom teleurstelling? Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er een beetje een eigen twist aan geven zodat het toch ook wat nieuws is voor de stripfans.

Ik ben wel benieuwd in hoeveel uur ze het gaan rondkrijgen.
Royale de luxe
Geplaatst op 22/05/2012
3030
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Origineel geplaatst door Surya

Waarom teleurstelling? Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er een beetje een eigen twist aan geven zodat het toch ook wat nieuws is voor de stripfans.

Ik ben wel benieuwd in hoeveel uur ze het gaan rondkrijgen.

Ik ook. Dat kan toch moeilijk in één film van twee uur.
Ik zag er zelf altijd een trilogie in, als ik dat las, met telkens op het einde van de 2de en de 4de strip een uitstekende actie scène, en cliffhanger. :P
spock
Geplaatst op 22/05/2012
Crew
13303
Is inderdaad uiterst geschikt voor een trilogie

Maar ik vermoed dat ze 't liever in 1 film doen voor 't geval er nadien niet genoeg geld meer is voor de sequels :) Er zullen wel veel ploets geschrapt en vereenvoudigd worden.

Teleurstelling? Als de film even goed is als de strip, zal het één van de allerbeste films zijn die ik gezien heb. Als dat niet zo is, zal ik teleurgesteld zijn :)
Surya
Geplaatst op 22/05/2012