Ik heb deze namiddag een strip toegevoegd In the night kitchen van Maurice Zendak, maar iemand heeft die verwijderd? Inclusief de 2 net aangemaakte auteurs 8o
Vooraleer ge zoiets doet, stuurt ne keer een berichtje naar mij, afsproken?
En zet dat stripke terug, merci! :))
Geplaatst op 22/03/2012
Citeren
Laat maar, ik zal het wel terug zetten
Geplaatst op 22/03/2012
Citeren
Moet dan wel een stripje zijn he. Dit was een prentenboek/geïllustreerd kinderboek, geen strip.
Geplaatst op 22/03/2012
Citeren
Ik heb de strip hier voor mij liggen, en het is een strip.
Strip is opnieuw toegevoegd.
Geplaatst op 22/03/2012
Citeren
Omdat er een foutief ISBN stond, was ik op zoek naar een juist.
En vond toen telkens de omschrijving "picture book". O.a. ook op wikipedia : "In the Night Kitchen is a popular and controversial children's picture book".
Ik ben nu verder op zoek gegaan naar afbeeldingen, heb er enkele gevonden, en daar kan ik nu zien dat je dit inderdaad als strip kan beschouwen.
En ik zag op de wikipedia-pagina nu dat er verderop inderdaad staat: "The book may be defined as a comic story, at least if one uses the definition of comics proposed in Scott McCloud's acclaimed Understanding Comics – the storytelling is mainly pictorial (albeit clarified by captions) (...)"
http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_Night_KitchenMijn excuses dus voor het onterechte verwijderen.
Geplaatst op 22/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
Mijn excuses dus voor het onterechte verwijderen.
Ikke blij dat ook Veter wel eens een fout maakt. Nu voel ik me weer iets minder dom... ;)
Geplaatst op 22/03/2012
Citeren
Origineel geplaatst door VeterOmdat er een foutief ISBN stond, was ik op zoek naar een juist.
En vond toen telkens de omschrijving "picture book". O.a. ook op wikipedia : "In the Night Kitchen is a popular and controversial children's picture book".
Ik ben nu verder op zoek gegaan naar afbeeldingen, heb er enkele gevonden, en daar kan ik nu zien dat je dit inderdaad als strip kan beschouwen.
En ik zag op de wikipedia-pagina nu dat er verderop inderdaad staat: "The book may be defined as a comic story, at least if one uses the definition of comics proposed in Scott McCloud's acclaimed Understanding Comics – the storytelling is mainly pictorial (albeit clarified by captions) (...)"
http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_Night_KitchenMijn excuses dus voor het onterechte verwijderen.
En mijn verontschuldigingen voor de kordate melding. Ik stond net op het punt om te vertrekken naar iets toen ik het zag.
Eind goed al goed :)
Geplaatst op 22/03/2012
Citeren