Vanaf vrijdag 28 oktober organiseert Standaard Uitgeverij een heuse stripverkiezing! Op vraag van onze stripfiguren gaan wij op zoek naar de populairste stripfiguur van Standaard Uitgeverij. Tot en met 16 December kunnen jullie stemmen op jullie favoriete held!
Wie heeft zich kandidaat gesteld? Suske, Wiske, Lambik, Konstantinopel, Fanny, Brilsmurf, Carmen, Markske, Urbanus, Cesar, Brains&Armando en De Rode Ridder.
Jullie kunnen stemmen via de website
www.stripsvindikleuk.com of via stembriefjes (die enkel verdeeld worden op de Boekenbeurs). Wil je jouw favoriete figuur zeker zien winnen? Geen probleem! Download de affiche van je favoriete stripfiguur via de website en hang ze aan je raam. Zo kan iedereen zien welke stripfiguur jouw favoriet is! Of laat al je vrienden op Facebook weten voor wie je stemt door de button te downloaden! Je ziet, mogelijkheden genoeg om jouw held mee naar de overwinning te helpen!
Op de website
www.stripsvindikleuk.com wordt continu de score getoond. Je kan slechts 1 maal per dag stemmen. Elke 100ste deelnemer, die zich registreert, krijgt een strip. En bovendien zijn er tal van leuke prijzen te winnen: een volledige stripreeks, een iPad met leesapplicaties en strippakketten.
Benieuwd wie er wint? In de week van 19 december wordt de populairste stripfiguur van Standaard Uitgeverij bekend gemaakt!
Volg ook de laatste ontwikkelingen op
www.stripsvindikleuk.com of
www.facebook.com/stripsvindikleuk. Veel stemplezier!
https://byfiles.storage.live.com/y1pb_v6zefvW4mG-3QqFw2jbDsZO5DtopNS6-Bs0LbK3gLYj8hgl3C4n2tYyHntLC6ywwR_Kb4uLdo/Asset.jpg
Geplaatst op 28/10/2011
Citeren
Lap. Als ik uit hun populaire reeksen zou moeten kiezen, zou ik eerder Jerom kiezen, maar die was te onverschillig om mee te doen blijkbaar. En ik vermoed dat ik Sam ook leuker zou vinden (nooit gelezen, sorry). Maar eigenlijk heb ik maar 1 reeks van Standaard, en dat is Het boek van Sam/Jack
Geplaatst op 29/10/2011
Citeren
Pffff, wat een onnozele wedstrijd...
Bah, dat kansje op 10 miljoen dat ik die iPad zou kunnen binnenhalen kan me misschien overtuigen om daar regelmatig eens naar te surfen. Ik ben een optimist op dat vlak...
Geplaatst op 29/10/2011
Citeren
Origineel geplaatst door Gilles
Pffff, wat een onnozele wedstrijd...
Bah, dat kansje op 10 miljoen dat ik die iPad zou kunnen binnenhalen kan me misschien overtuigen om daar regelmatig eens naar te surfen. Ik ben een optimist op dat vlak...
Oh, je kan een iPad winnen??? Prima, dan stem ik op de underdog, die helemaal onderaanstaat.
Trouwens, valt het je op hoe fel Suske en Konstantinopel op elkaar lijken in dat prentje?
En vreemd dat een personage van Apostata er niet bijstaat, dat is toch ook van De Standaard?
Update: en nu moet ik als 31-jarige nog de toestemming van mijn ouders vragen om deel te nemen, verdorie!
Geplaatst op 29/10/2011
Citeren
Enik krijg m'n bevestigingsmail niet binnen, dus dat wordt ook niets... Enfin, toch liever een andere tablet dan de iPad. ;)
Geplaatst op 29/10/2011
Citeren
Ik zou begod niet weten op wie ik hier zou moeten stemmen. Die zijn om ter afstotelijkst.
Geplaatst op 29/10/2011
Citeren
Origineel geplaatst door fluiten
Ik zou begod niet weten op wie ik hier zou moeten stemmen. Die zijn om ter afstotelijkst.
Eindelijk kan ik je eens gelijk geven heb er lang op moeten wachten!!! :D
Geplaatst op 29/10/2011
Citeren
Origineel geplaatst door fluiten
We behoren uiteraard niet tot de doelgroep van de actie. Veel van de strips spreken ons misschien niet aan, maar ze behoren wel tot het culturele patrimonium van onze samenleving. (Op zondagochtend ben ik altijd wat milder)
Geplaatst op 30/10/2011
Citeren
Origineel geplaatst door belgianbingo
ze behoren wel tot het culturele patrimonium van onze samenleving.
onze Vlaamse samenleving dan
of is het er een weerspiegeling van ? :P
Geplaatst op 30/10/2011
Citeren