Eindelijk weten hoe het eindigt...

De Gesel Gods - integraal

In 2001 werd de stripwereld verrast met het eerste deel van ‘De Gesel Gods’ door uitgeverij Talent. Indertijd waren de recensies lovend: ‘De Gesel Gods is een zeer geslaagde, vrije bewerking van de oorlog tussen de Hunnen en de Romeinen’. Na vier delen werd de reeks wegens faillisement gestopt. Maar tien jaar later is het verhaal eindelijk afgerond in één integrale uitgave. Maar liefst zes boeken zijn met liefde (opnieuw) vertaald, vormgegeven en aangevuld met prachtig extra artwork om dit bijna driehonderd pagina’s tellende album tot een waar kijkgenot voor zowel oude als nieuwe lezers te maken!

Samenvatting:
In 4305 na Christus, na tien eeuwen van vrede tussen Hunnen en Romeinen vallen de Hunnen Aquincum, een provinciale Romeinse planeet, aan. Generaal Flavius Aetius moet na een hevige strijd Aquincum opgeven. De Romeinse keizer wordt verplicht als boetedoening dertien jonge patriciërs te leveren om te offeren aan Kerka, de Hunse godin van de chaos. Een van de dertien patriciërs overleeft de offergave. Het Hunse volk gelooft meteen dat de verbijsterde jonge vrouw de teruggekeerde godin Kerka is. Attila, de neef van de Hunse leider, ziet in haar een middel om heel de Romeinse Orbis te verwoesten. Intrige op intrige volgt...

Science Fiction en Fantasy ontmoeten elkaar in dit machtige epos over vergeten goden die in de verre toekomst het lot der volkeren bepalen.

Verschijnt op 18 oktober 2011 met een richt prijs van 29.95€ voor 296 pagina's in een luxe hardcover.
Geplaatst op 27/09/2011 Citeren
Royale de luxe
Geplaatst op 27/09/2011
Crew
13303
4 delen? Ik heb deel 5 hier anders ook staan :P

Wel jammer dat ik nu 5 delen voor niets heb gekocht, als ik ze allemaal opnieuw moet kopen. Ik zal ze eerst eens herlezen om te zien of ik dat wel de moeite vind.
Surya
Geplaatst op 27/09/2011
Crew
6907
Origineel geplaatst door Surya
Wel jammer dat ik nu 5 delen voor niets heb gekocht, als ik ze allemaal opnieuw moet kopen. Ik zal ze eerst eens herlezen om te zien of ik dat wel de moeite vind.

Het eeuwige probleem. Had ik ook (maar niet lang) met UW1...
Iyo74
Geplaatst op 27/09/2011
Crew
13303
Oh maar die is zeker en vast de moeite! En dat waren nog 2 delen te gaan. En die zal je appart kunnen kopen, dacht ik?
Geplaatst op 28/09/2011 Citeren
Surya
Geplaatst op 28/09/2011
Crew
3333
Denk dat het ook in een box zal zitten volgende maand???

Hint naar Iy074 ... ;)
$tripofiel
Geplaatst op 28/09/2011
763
Ik vind de Gesel Gods een geweldige serie en baalde enorm dat (net als met zoveel Talent uitgaven) deze nooit werd afgemaakt.

Maar heb dat euvel al lang geleden kunnen verhelpen door de Marvel uitgaven aan te schaffen voor een vriendelijke prijs. Kleiner formaat maar desalniettemin genieten!
Rutger
Geplaatst op 28/09/2011
Crew
6907
Origineel geplaatst door $tripofiel
Denk dat het ook in een box zal zitten volgende maand???

Hint naar Iy074 ... ;)

8o Hoe raad je het?! ;)
Iyo74
Geplaatst op 28/09/2011
Crew
6907
Origineel geplaatst door Rutger
Ik vind de Gesel Gods een geweldige serie en baalde enorm dat (net als met zoveel Talent uitgaven) deze nooit werd afgemaakt.

Heb ik nog niet in huis, maar zal die eens toevoegen aan de verlanglijst zie...
Iyo74
Geplaatst op 28/09/2011