http://www.staatsspaanselinies.eu/topics/staatsspaanselinies/algemeen/fortennacht/index/fortennacht_advertentie_metbon.pdfGratis Suske en Wiske-album
Tijdens de openingsbijeenkomst van de Fortennacht wordt een nieuw stripalbum van Suske en Wiske gepresenteerd met de titel 'De laaiende linies'.
Een speciale uitgave, met als onderwerp de Staats-Spaanse Linies en de Tachtigjarige Oorlog. Deze Suske en Wiske is tijdens de Fortennacht gratis verkrijgbaar.
Ná de Fortennacht kunt u mét de bon, die in de huis-aan-huisbladen en op deze website staat, een gratis exemplaar ophalen op verschillende adressen in België en Nederland.
Hiervoor geldt wel: één per persoon en op = op.
Geplaatst op 23/09/2011
Citeren
10 en 11 september is al reeds gepasseerd, denk ik? :rolleyes:
Geplaatst op 23/09/2011
Citeren
Origineel geplaatst door $tripofiel
Inderdaad, maar ook na deze datum kan je de bon nog verzilveren op diverse plaatsen:
zie lijstje! Geen van alle dicht bij m'n huis jammer genoeg. Hopen dat ik eens in de buurt moet zijn van een van die locaties...
Geplaatst op 24/09/2011
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74Origineel geplaatst door $tripofiel
Inderdaad, maar ook na deze datum kan je de bon nog verzilveren op diverse plaatsen:
zie lijstje! Geen van alle dicht bij m'n huis jammer genoeg. Hopen dat ik eens in de buurt moet zijn van een van die locaties...
Gisteren ben ik de strip gaan halen in de dienst van toerisme in Torhout. 8)
Geplaatst op 24/09/2011
Citeren