Michael Minneboo weet op zijn site te melden dat er een Nederlandstalige uitgave van Mad aankomt in september. Al 60 jaar lang weet Mad Magazine de Amerikanen een ironische spiegel voor te houden. Met zijn scherpe humor was het in de beginperiode een blad met een kwalijke reputatie, maar de kwaliteit was regelmatig van zeer grote hoogte.
Humor met een scherp kantje, nu ook op zijn Hollands? Er zouden 16 pagina's gemaakt worden door een Nederlands team, dat is erg goed nieuws.
Wel verschijnt het maar om de twee maanden. Ze verwachten 20.000 kopers, anders stoppen ze er mee na drie nummers. Hopelijk halen ze dat!
Hier vind je het volledige artikel.
Geplaatst op 27/08/2011
Citeren
20000 kopers voor 16 pagina's... dan gaat het toch heel goede humor moeten zijn. Aan een schappelijke prijs.
Geplaatst op 27/08/2011
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxe
20000 kopers voor 16 pagina's... dan gaat het toch heel goede humor moeten zijn. Aan een schappelijke prijs.
Oeps, nee hoor, 52 pagina's full-colour, maar 16 ervan worden in Nederland gemaakt.
20.000 is inderdaad wel erg veel.
De vorige Nederlandstalige Mad heeft het ook niet uitgehouden, hé.
Geplaatst op 27/08/2011
Citeren
20.000 is extrééééééééééém veel.
Maar laten we afwachten. The most important things are realized by people who didn't know it was all impossible. (ofzo iets)
Geplaatst op 27/08/2011
Citeren
Ik denk dat het bij 3 issues zal blijven, ik hoop dat ik me vergis.
Geplaatst op 28/08/2011
Citeren
Vraag is of er hier plaats is voor zulk een blad.
Geplaatst op 29/08/2011
Citeren