Ik merk dat van jullie alle reclamestrips het nummer 0 meekrijgen. Aangezien er nogal wat reclamestrips uitgegeven zijn krijgen we straks een hele lijst "nullen". Zouden we die delen dan geen andere indeling kunnen, bv met het jaar van uitgifte en dan een volgnummer, dan komen ze op den duur toch redelijk op volgorde op de site te staan.
Als ik nu de oudere nummers ingeef komen die achteraan te staan.
(ik heb er een aantal)
Geplaatst op 07/10/2006
Citeren
Het is inderdaad een probleem.
Nu worden ze ook op jaartal gesorteerd, maar aangezien ze allemaal uit 2006 zijn, de reeds toegevoegde strips, worden ze inderdaad op volgorde van ingave gesorteerd.
Geplaatst op 07/10/2006
Citeren
zou het iets wezen om te nummeren naar jaartal en dan te kijken hoeveel er al staan op de site en dan doornummeren. Je krijgt dan bv 2006-1 en 2006 -12.
Hoe en waar willen jullie de reclamealbums die zijn afgeleid van een normaal album, ik heb bv een reclamealbum van douwe egberts van de charmante koffiepot. Hoort dit in de reclamereeks of bij het originele album.
Geplaatst op 07/10/2006
Citeren
Origineel geplaatst door simonstrip
Hoe en waar willen jullie de reclamealbums die zijn afgeleid van een normaal album, ik heb bv een reclamealbum van douwe egberts van de charmante koffiepot. Hoort dit in de reclamereeks of bij het originele album.
Daar het hier gaat over reeds aanwezige titels, worden deze best ingegeven als "andere uitgave" bij het originele album.
Geplaatst op 07/10/2006
Citeren
Inderdaad. De reclamestrip reeks is bedoeld voor albums die speciaal gemaakt zijn voor de reclamemarkt...
Geplaatst op 07/10/2006
Citeren
oke de afgeleide albums komen bij de originelen.
Geplaatst op 07/10/2006
Citeren