Geplaatst op 01/11/2010
Citeren
thx voor de post!
whoa zou dit tijdschrift in belgie ook te verkrijgen zijn?of online te bestellen?weet iemand dat?
ik ga proberen van mensen die ik ken overzee van via daar aan merchandising enzo van de films te geraken:p
Geplaatst op 01/11/2010
Citeren
Graag gedaan! Jazeker in België te verkrijgen! Vroeger was ik een trouwe lezer slash koper. Nu gaat mijn budget vooral naar duurzamere stripjes, maar wanneer ik aan de andere kant van het Kanaal ben, sla ik altijd het recentste exemplaar in. Empire is het beste filmtijdschrift ooit ergens.
Dit gezegd zijnde: kijk eens in een iets grotere krantenwinkel of boekhandel. In Brussel zou je het zeker moeten kunnen vinden. En als Leuven dichter bij is, de
International Magazine Shop in de Diestsestraat.
Aanvulling: ik vermoed dat het goedkoper is om het hier online te bestellen:
http://www.greatmagazines.co.uk/store/displayitem.asp?sid=409&id=39825 . Zo Betaal je maar 6,60€ ipv iets meer dan 8 € in de winkel.
Geplaatst op 01/11/2010
Citeren
bedankt voor de info!
ik had juist hetzelfde info gevonden eindelijk lol
ik hoop het zeker hier te vinden,of toch te kunnen bestellen,dit moet ik hebben! 8)
Geplaatst op 01/11/2010
Citeren
Geplaatst op 12/11/2010
Citeren
ziet er niet slecht uit.
ik heb het magazine nog altijd niet :(
Geplaatst op 12/11/2010
Citeren
Origineel geplaatst door lagaffe
ziet er niet slecht uit.
ik heb het magazine nog altijd niet :(
Wel al besteld?
Geplaatst op 12/11/2010
Citeren
ik vind het nergens:s
dus ik zal het wel moeten bestellen op die site vermoed ik(als ze het nog in vooraad hebben)
hopelijk geraak ik morgen naar een krantenwinkel die ik ken waar ze anderstalige lectuur verkopen
Geplaatst op 12/11/2010
Citeren
Origineel geplaatst door lagaffe
dus ik zal het wel moeten bestellen op die site vermoed ik(als ze het nog in vooraad hebben)
hopelijk geraak ik morgen naar een krantenwinkel die ik ken waar ze anderstalige lectuur verkopen
Laat je weten of je het gevonden hebt? Anders kan ik in Leuven eens kijken.
Geplaatst op 12/11/2010
Citeren
Origineel geplaatst door belgianbingoOrigineel geplaatst door lagaffe
Laat je weten of je het gevonden hebt? Anders kan ik in Leuven eens kijken.
ok zeker en vast,zou leuk zijn;)
Geplaatst op 12/11/2010
Citeren