Kuifje in The Simpsons.

351
het is wel cool dat ze zelfs in dat gekkenland dat de usa is kuifje kenne,en zeker nu met de op punt van verfilmd te worden,ik vrees een beetje voor de films,want al ben je in welk land dan ook fan van kuifje,ik denk dat aleen belgen de essentie van kuifje en zijn avonturen snappen,blijven duimen spielbergh.
Geplaatst op 05/10/2010 Citeren
lagaffe
Geplaatst op 05/10/2010
Crew
13303
Alhoewel er zeer kapabele mensen bezig zijn met die films, vrees ik dat ze te braaf zullen zijn. Ze zullen echt niemand tegen de schenen willen schoppen, vooral mr Rodwell.

Maar ik ben geen fan, dus niet zo erg :)
Surya
Geplaatst op 05/10/2010
763
Origineel geplaatst door lagaffe
ik denk dat aleen belgen de essentie van kuifje en zijn avonturen snappen.

Haha, nou inderdaad hoor... de avonturen van Kuifje zijn voor ons Hollanders veel te hoog gegrepen. Geen touw aan vast te knopen en dan is er ook nog dat pratende hondje. De esssentie ontgaat mij volledig!

Maarruh... grappig die referentie in de Simpsons maar vrees inderdaad voor de film. Naar mijn bescheiden mening al jaren geen fatsoenlijke film meer uit de koker van Spielbergh gekomen. Met de laatste Indiana Jones als glorieus dieptepunt..
Rutger
Geplaatst op 05/10/2010
Crew
13303
Munich, zijn film voor Indiana Jones, wat zijn recentste film is, is toch helemaal niet slecht?
Surya
Geplaatst op 05/10/2010
763
Origineel geplaatst door Surya
Munich, zijn film voor Indiana Jones, wat zijn recentste film is, is toch helemaal niet slecht?

Zeker... je hebt helemaal gelijk! Dat was een geweldige film...
Rutger
Geplaatst op 05/10/2010
Origineel geplaatst door Rutger
Origineel geplaatst door Surya

Zeker... je hebt helemaal gelijk! Dat was een geweldige film...

Yep, die film leek gemaakt door een jonge, zéér getalenteerde regisseur. Ook erg donker voor een Spielberg.
belgianbingo
Geplaatst op 05/10/2010