Uitgever van Arboris overleden "Tot ons grote verdriet moeten we u mededelen dat in de avond van 25 mei dhr. Herman Jonas geheel onverwachts op 55-jarige leeftijd is overleden.
Herman was een van de drijvende krachten achter Uitgeverij Arboris en Arboris Kopietotaal. We moeten in hem een inspirerend en bevlogen man missen."
Meer hebben we voorlopig niet te melden over dit plotse en spijtige afscheid behalve dat we Herman zelf ook kenden als een bijwijlen geëngageerde uitgever die zijn best deed de vele vragen van lezers naar toekomstige publicaties te beantwoorden. Na een lange periode van stilte leek er dit jaar weer schot in de zaak te komen wat regelmatiger verschijnende nieuwe uitgaven betreft. Hoe het nu verder moet, is een vraag die voorlopig niet aan de orde is.
bron :
http://www.stripspeciaalzaak.be/StripFacts.php#Arboris
Geplaatst op 28/05/2010
Citeren
Mijn deelneming.
Voor de familie, vrienden en collega's : sterkte.
Geplaatst op 28/05/2010
Citeren
Da's wel jong. Ik heb vroeger nog een hele tijd contact met hem gehouden. Hij was immers de webmaster van Arboris, en in de beginjaren van de site waren er veel overeenkomsten tussen deze site en de Arboris site. Ik heb hem toen proberen overtuigen ook naar een database gestuurde site over te stappen, iets wat recentelijker inderdaad gebeurd is.
Geplaatst op 28/05/2010
Citeren
Triest nieuws...
Mijn deeleneming voor famillie, vrienden en allen die bij Arboris betrokken zijn..
Geplaatst op 28/05/2010
Citeren