uitgavedatums rode ridder in de war?

351
de laatste rode ridder moest uitkomen in december,het kan al eens gebeuren dat strips wat later in de winkel liggen maar midden januari had ik er nog nergens een zien liggen,uiteindelijk naar de standaard gebeld en die vriendelijke juffrouw wist me te vertellen dat de uitgavedatum nog maar eens verzet was naar maart,bij mijn weten de datum dat de(nu volgende)zou uitkomen ?(
ik vond dat wel maar raar zo een grote tijdsspanne ertussen,en nu zag ik hem deze middag in een krantenwinkeltje in zo een boerendorp liggen...
maar alé ik heb hem eindelijk 8)
nog mensen die weten van zo een warboel?
Geplaatst op 17/02/2010 Citeren
lagaffe
Geplaatst op 17/02/2010
1906
vindt gij zoiets al een warboel?
dan raad ik u aan alle topics over een zekere uitgeverij talent te mijden, alsook (recenter) een reeksje genaamd kobijn :D
the pope
Geplaatst op 17/02/2010
Crew
3657
Origineel geplaatst door the pope
vindt gij zoiets al een warboel?
dan raad ik u aan alle topics over een zekere uitgeverij talent te mijden, alsook (recenter) een reeksje genaamd kobijn :D

:D
T.I.A
Geplaatst op 17/02/2010
351
lol ja ok ik weet wel meer uitgeverijen die het ni al te nauw met datums nemen,maar dit viel me wel erg op van een reeks als de rode ridder en de standaarduitgeverij.
(mss staakt johan solidair mee met de bierbrouwerijen omdat hij geen hagelander meer in zen kelder heeft? :D )
lagaffe
Geplaatst op 17/02/2010