Er staan 2 edities van de Franka-strip 'Felle flitsen'.
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=17424Ik geloof dat het een en dezelfde uitgave betreft.
Heb wat gezocht op het internet, maar niets gevonden wat op 2 edities wijst.
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Ik denk dat de ene uitgave een gratis exemplaar met extra bladzijdes en de andere uitgave de gewone winkeluitgave was?
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Daar bestaat volgens mij maar 1 uitgave van, die staat hier inderdaad dubbel.
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Volgens mij is het tweede album de persmap-uitgave. Kan niet beoordelen of het hier het normale album betreft of niet, heb (voor de afwisseling) deze niet in bezit om te kunnen controleren. :D
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Ik heb ooit eens als cadeau een persexemplaar gekregen van
De zeven dwergen met daarin een aantal extra pagina's met achtergrondinformatie.
Ik ga ervan uit dat dat van enorm veel albums bestaat en dat de oplage/beschikbaarheid daarvan te laag is om extra bijgevoegd te worden.
Het feit dat de albums niet vrij aankoopbaar zijn (wat je zelfs van een luxe versie op 20 exemplaren eigenlijk niet kan zeggen) doet ook geen goed aan de beschikbaarheid.
De vraag is dan uiteraard of het waard is om deze albums apart in de databank op te nemen.
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Het is een andere uitgave, dus in princiepe mogen ze er bij, wat mij betreft. Maar essentieel is het zeker niet.
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Als het een andere uitgave is heb ik er ook geen probleem mee.
Maar hier betwijfel ik het.
Ze stonden gewoon apart in 2 verschillende reeksen (Franka / Stripboekgegschenk). Toen ik dit onlangs ontdekte heb ik ze samengezet om er wat verder naar te zoeken. Ik vond geen bewijs van een andere uitgave, en was van plan te vragen die samen te voegen in de ledencollecties (maar was dat blijkbaar vergeten).
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Veter heeft gelijk. Mijn eurocent is nu gevallen. Het album staat/stond inderdaad in twee reeksen en dus dubbel.
De genoemde persmap-uitgave was op dat moment niet in de database ingevoerd.
Geplaatst op 24/01/2010
Citeren