In de reeks Alle verhalen van Carl Barks van Donald duck (ja, ik vorder gestaag in mijn collectie-invoer) is de afbeelding van deel 2 verkeerd denk ik: de uitgave die ik heb geeft een Donald die uit bad springt. Waarschijnlijk is de cover van de uitgave Loeb die van De geïllustreerde pers.
Maar ik kan de cover niet wijzigen. Kan iemand (Veter, waar ben je?) die cover verplaatsen zodat ik de juiste kan uploaden aub?
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
Inderdaad.
De eigenlijke cover staat
hier
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
De cover is vervangen (misschien moet je eerst even de pagina verversen voor je de wijziging ziet).
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
Bedankt,
Ik heb een auteur toegevoegd, terwijl die er al instond: Jason Thompson.
Voor één keer dat ik een auteur toevoeg voordat ik op de auteurspagina zelf sta...
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
Probleem is dat ik geen covers kan verwijderen. Kan je de cover van de uitgave van Loeb verwijderen aub? Anders kan ik die niet vervangen.
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
De cover is vervangen (misschien moet je eerst even de pagina verversen voor je de wijziging ziet).
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
Ook de covers van delen 3, 4 en 6 stonden niet goed.
Deze heb ik verplaatst naar de juiste uitgever en heb meteen alle ontbrekende Loeb-covers toegevoegd. Zo ziet het er weer goed uit.
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
Pfffff, en ik heb net nieuwe brilglazen...
Geplaatst op 22/01/2010
Citeren
N.a.l. van de hierboven geplaatste berichten:
Staat het op de planning (vroeg of laat) om mensen toe te laten een cover te wijzigen? Ik denk dat er heel wat covers voor verbetering vatbaar zijn, dus misschien is dit wel geen slechte optie?
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Hey I'm with ya. Alles wordt toch gecontroleerd door een moderator hé.
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74
Staat het op de planning (vroeg of laat) om mensen toe te laten een cover te wijzigen? Ik denk dat er heel wat covers voor verbetering vatbaar zijn, dus misschien is dit wel geen slechte optie?
Ja, dat staat op de planning, maar ik moet een en ander op een andere manier gaan beheren...
Geplaatst op 23/01/2010
Citeren