Origineel geplaatst door T.I.AHet is toch veel duidelijker dat alle losse comics bij elkaar staan (met voorvoegsel MSA, OS, enz, zoals nu het geval is) en de integralen apart, met voorvoegsel INT (zoals al het geval is met de franse TPB's)?
Ook om geen gaten te hebben in de nummering doordat andere TPB's als Miniserie worden ingedeeld hanteren we dit. Anders heb je INT2, INT4 ...
En zou je zoeken naar INT3
Dat is nu toch het geval? De voorvoegsels van de TPB's zijn nu:
INT MSA1 Seed of Destruction (volume 1)
INT MSB1 Wake the Devil (volume 2)
INT MSE1 Conquerer Worm (volume 5)
INT TPBA1 The chained Coffin and Others (volume 3)
INT TPBB1 The right Hand of Doom (volume 4)
INT TPBC1 Volume 6: Strange Places (volume 6)
INT TPBD1 Volume 7: The Troll Witch and Others (volume 7)
INT TPBE1 Volume 8: Darkness Calls (volume 8)
De nummer vh volume staat tussen haakjes.
En bvb volume 7 heeft als voorvoegsel INT TPBD, maar deze heeft niets te maken met de mini series D..
En volume 8 bvb, bundelt de mini serie 'Darkness Calls', maar deze steekt nog niet in de database, dus het is onmogelijk deze te nummeren met INT en dan de letter van de mini serie.. vandaar INT TPBE, net zoals de andere TPB's waarvan de mini series nog niet in de database staan of gewoon meerdere mini series bundelen.. Ik zou beide nummeringen goed vinden, als ze maar consequent dezelfde zijn, en dat is niet erg het geval nu..
Bovendien zouden de franse en nederlandse TPB's dan ook veranderd moeten worden, want de nederlandse vertaling van deel 1 (de kiem van het kwaad) bundelt ook gewoon de mini serie van Seed of Destruction.
Maar daarin verschillen we van mening heb ik de indruk..:)
Ik kan ermee leven dat het zo blijft hoor, ik zal volume 7 nog toevoegen, en dan laten we het voorlopig zo..
Dan kan je je voorlopig toeleggen op het ordenen van je boekenkast. :P