Goscinny (Pascal Ory)

1105
Gisteren voegde ik deze toe als "nieuwe strip", maar ik vind 'm nog niet terug op stripinfo.
Wat ging er fout ?

http://www.lowar.com/tistjen/uploaded_images/Goscinny2-729857.jpg
Geplaatst op 03/11/2009 Citeren
Herbert
Geplaatst op 03/11/2009
Crew
3657
Er ging niets fout, ik doe wat ik kan en zodus kan ik niet overal tegelijk zijn, ik doe mijn best zoveel mogelijk en zo rap mogelijk de ingevoerde strips te bekijken/goedkeuren.
Hij staat nu nog in de wachtlijst, ik ben nog volop bezig comics en andere reeksen/strips aan het controleren/goedkeuren.

Is het een "variant" van de reeds ingevoerde franse uitgave? of staat hij er volledig los van?

http://www.stripinfo.be/images/strip/strip_47592.jpg
T.I.A
Geplaatst op 03/11/2009
1739
Origineel geplaatst door T.I.A
Er ging niets fout, ik doe wat ik kan en zodus kan ik niet overal tegelijk zijn, ik doe mijn best zoveel mogelijk en zo rap mogelijk de ingevoerde strips te bekijken/goedkeuren.
Hij staat nu nog in de wachtlijst, ik ben nog volop bezig comics en andere reeksen/strips aan het controleren/goedkeuren.

Neem af en toe wat adem en eventueel een kleine pauze, hè! We willen u nog lang onder ons houden! ;)
mi-jah
Geplaatst op 03/11/2009
Crew
3657
Bedankt, ben blij dat dit toch geapprecieerd wordt :)
T.I.A
Geplaatst op 03/11/2009
(y)
Geplaatst op 04/11/2009 Citeren
belgianbingo
Geplaatst op 04/11/2009
1739
Origineel geplaatst door T.I.A
Bedankt, ben blij dat dit toch geapprecieerd wordt :)

Het is slopend, onopvallend en soms misschien ondankbaar werk, maar de regelmatige forum-bezoekers zullen het zeker allemaal erg waarderen!
Wanhoop niet! ;)
mi-jah
Geplaatst op 04/11/2009
1105
Geen probleem hoor T.I.A., uiteraard waardeer ik (en samen met mij alle actieve leden) de inspanningen van de moderatoren, die hard hun best doen om onze input snel en correct te verwerken. :)

Ik had dit boek maandag ingevoerd, samen met een paar andere. Omdat die laatste wel al in de bestanden waren opgenomen, dacht ik dat er misschien iets fout gelopen was (uploaden mislukt of zo).

Het boek is geen "variant" van de reeds ingevoerde Franse ingave, het staat er volledig los van. Maar ik heb het wel aan de reeks "René Goscinny" toegevoegd, omdat het - net als het reeds opgenomen boek - een biografisch werk is.
Herbert
Geplaatst op 04/11/2009
Crew
6907
En aan mij hebben m'n mede-moderatoren momenteel niet veel omdat internet TERGEND langzaam werkt. Slechts enkele sites (of onderdelen - zoals het forum hier) zijn momenteel enigszins werkbaar. ...gesakker en gevloek...
Iyo74
Geplaatst op 04/11/2009