De Inktpot

Hallo,

daarnet heb ik de edities van De Inktpot ingegeven, een tijdschriftje uit Utrecht met heel wat namen. Vandaar dat ik die 52 auteurs ook allemaal moest checken of ze al in de databank stonden of niet. Blijkbaar zat Jan Dirk Barreveld al in de db. Kan iemand deze twee Jan Dirk Barrevelden samenvoegen? Barreveld 1 en Barreveld 2.

Deze voormiddag heb ik nummer 3 tem 6 ingevoerd, onder een andere reeksnaam, omdat De Inktpot plots was verdwenen? Vallen die 4 issues nog terug te vinden in de databank?

Hopelijk heb ik niet teveel problemen veroorzaakt?
Geplaatst op 25/10/2009 Citeren
belgianbingo
Geplaatst op 25/10/2009
Crew
7894
Nope, die zijn niet meer terug te vinden.
Gelieve geen reeksen uitgaven toe te voegen met foute uitgeverijen, en niet in verkeerde reeksen te stoppen.
Je kan op het forum aanvragen om een nieuwe uitgeverij aan te maken. Of eventueel 1 uitgave toevoegen met de vraag voor de nieuwe uitgeverij en dan wachten tot die goedgekeurd is om de rest van de uitgaven toe te voegen.

Auteurs kunnen we niet samenvoegen. De dubbele (was trouwens weer niet de enige vandaag) moeten we loskoppelen van de albums, verwijderen uit de databank en dan de juiste toevoegen aan albums.
Geplaatst op 25/10/2009 Citeren
Veter
Geplaatst op 25/10/2009