covertekst

206
De covertekst van Weer over naar jou is blijkbaar niet volledig doorgekomen via 'gegevens aanpassen'.

De volledige covertekst:

Een late twintiger. Goed opgeleid. En ze weet zich te kleden. Huurt een appartement in de stad. Ze is alleen. Maar in haar hoofd weerklinken duizend stemmen. Ze bezoekt een shoppingcenter. In de stadsrand. Met overdekte parkeerplaatsen. En gratis kinderopvang. Het is volop koopjestijd.

En haar hoofd. Dat slaat op hol.

"Weer over naar jou". Of waar een samenwerking tussen een striptekenaar (Philip Pauquet), een theatermaker (Adriaan Van Aken) en een muzikant (Youri Van Uffelen) toe kan leiden. Een strip-met-soundtrack. Die niet alleen lagen en sferen toevoegt aan de lezing. Maar het leestempo van de gemiddelde lezer volgt en/of bepaalt.
Geplaatst op 25/10/2009 Citeren
allp
Geplaatst op 25/10/2009
Tiens, als ik daar op "gegevens aanpassen" klik, krijg ik deze melding:
"De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd.
Reden: Je bent niet goed ingeloegd. Gelieve in te loggen voor je aanpassingen invoert. Indien je nog niet geregistreerd bent, gelieve dat dan eerst te doen."
belgianbingo
Geplaatst op 25/10/2009
206
Dat is raar..ik heb het zelf ook nog eens geprobeerd, en ik krijg geen melding, ik kan zonder problemen de covertekst toevoegen..heb je dat bij alle strips?
allp
Geplaatst op 25/10/2009
Nop, dit was de eerste keer.
belgianbingo
Geplaatst op 25/10/2009
Crew
7894
We zitten daar inderdaad nog met een bugje, het "gegevens aanpassen" blijkt maar een beperkt aantal lettertekens te aanvaarden. Lange coverteksten worden dus slechts gedeeltelijk weggeschreven.
Surya is op de hoogte en zal dit verhelpen als hij wat tijd vindt om aan de code te werken.

Over het uitgelogd geraken zou ik me geen zorgen maken, dat gebeurt af en toe eens. Weer inloggen en je kan weer verder. :)
Veter
Geplaatst op 25/10/2009
Crew
3657
Is aangepast, bedankt.
Ik wist dat dit in het begin van de edit functie een probleem was maar als dit nu nog problemen veroorzaakt mss voorlopig coverteksten via het forum zetten.
T.I.A
Geplaatst op 25/10/2009
Ah, kan dan dat klein spellingsfoutje ("ingeloegd") eveneens worden aangepakt?
belgianbingo
Geplaatst op 25/10/2009