Ik heb m'n moeder kunnen overhalen om haar collectie Jommekesalbums mee te brengen (voor een deel althans). Dat wordt dan ook m'n volgende project:
Jommeke nr. 141 t.e.m. 232. Ben ik weer even zoet mee..
Geplaatst op 07/06/2006
Citeren
Oef! Eindelijk tijd gevonden om aan het scannen te beginnen. De ingaves beginnen weldra...
Geplaatst op 14/06/2006
Citeren
Ziezo! De nrs. 141 t.e.m. 232 zijn aangevuld/ingegeven. 't Ging sneller dan ik dacht, dankzij 't feit dat scenarist en tekenaar lekker altijd dezelfde waren! Op die manier is 't leuk ingeven!
Geplaatst op 21/06/2006
Citeren
Ja, dat gaat inderdaad vrij vlot. 't Is maar als de auteurs elke keer anders zijn dat het zware werk begint!
Geplaatst op 22/06/2006
Citeren
Heb ik inderdaad al ondervonden (gelukkig nog niet bij een grote hoeveelheid nummers zoals bij Jommeke). 't Is wel de eerste reeks waarvan ik gemerkt heb dat er zoveel verschillende uitgeverijen aan te pas zijn gekomen!
Geplaatst op 22/06/2006
Citeren
Ben gisteren naar de Aldi geweest. Jommekestrips in promotie (€ 2,09). Heb dan maar alles meegebracht wat ik nog niet had, kwestie van te kunnen toevoegen aan de site hé (en wedden dat m'n kindjes het ook fantastisch zullen vinden)! ;)
Ik heb ondertussen gezien dat zo goed als alle strips van Jommeke met cover, aantal pagina's & jaar van uitgave op de site van Dupuis staan. Ga die op 't gemakske de komende dagen ingeven, kwestie van die reeks ook te vervolledigen...
Geplaatst op 01/07/2006
Citeren
Alle Jommeke-albums zijn toegevoegd ('t heeft een geduurd, maar ja: beter laat dan nooit hé)! Ik hoop dat ik er geen enkele vergeten ben. Hier en daar heb ik wel het jaar van uitgave niet teruggevonden. Misschien is er iemand die kan helpen?
Geplaatst op 16/07/2006
Citeren