Bij
De magische matinee hoort nog de vermelding dat deze catalogus verschenen is in een gelimiteerde opgave van 400 exemplaren.
Dank voor het toevoegen. :)
Geplaatst op 21/08/2009
Citeren
randbemerking in de reeks suske en wiske non-fictie: de "uitgever" 'Suskeenwiske.ophetwww.net', komt nogal buiten het voor uitgevers voorziene kader, wat niet echt een zicht is.
misschien er toch maar ergens een spatie tussengooien of (beter nog) gewoon hernoemen naar "Suske en Wiske op het WWW"
Geplaatst op 21/08/2009
Citeren
Origineel geplaatst door the pope
randbemerking in de reeks suske en wiske non-fictie: de "uitgever" 'Suskeenwiske.ophetwww.net', komt nogal buiten het voor uitgevers voorziene kader, wat niet echt een zicht is.
misschien er toch maar ergens een spatie tussengooien of (beter nog) gewoon hernoemen naar "Suske en Wiske op het WWW"
?( Bij mij wordt dat correct, op 2 lijnen weergegeven. Weer een IE-probleempje?
Geplaatst op 21/08/2009
Citeren
Die is inderdaad bekend.
Maar ben nu verbaasd dat die bij Iyo gesplitst wordt. Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader. En nog vreemder: IE 8 splitst hem wel! 8o :D
Geplaatst op 21/08/2009
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
En nog vreemder: IE 8 splitst hem wel! 8o :D
Ter info: Safari (4.0.3) splitst 'm ook netjes ... :P
Geplaatst op 21/08/2009
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader.
En nog vreemder dan: mijn Firefox is versie 3.5.2 en die zet deze uitgever ook op twee regels... ?(
Geplaatst op 21/08/2009
Citeren
In de reeks "Suske en Wiske non-fictie" staan inmiddels drie veilingcatalogi :
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=63020http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=69188en
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=97905Zou het niet zinvoller zijn deze onder te brengen in een eigen reeks, bijvoorbeeld, "Suske en Wiske Veilingcatalogi" ?
Geplaatst op 22/08/2009
Citeren
Ik denk dat we al die dingen, die al in de 'grijze zone' zitten van een stripdatabank , best bij elkaar laten staan.
Geplaatst op 22/08/2009
Citeren
Origineel geplaatst door cuppenhOrigineel geplaatst door Veter
Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader.
En nog vreemder dan: mijn Firefox is versie 3.5.2 en die zet deze uitgever ook op twee regels... ?(
de wondere wereld der internetbrowsers, het schijnt een heikel punt alhier :)
onafhankelijk daarvan echter, blijkt op
hun homepage wat mij betreft toch vrij duidelijk dat ze zichzelf "Suske en Wiske op het WWW" noemen, in verschillende woorden dus, bijgevolg lijkt het mij logisch ze hier ook zo te noemen.
Geplaatst op 22/08/2009
Citeren
Origineel geplaatst door cuppenhOrigineel geplaatst door Veter
Zoveel vreemder is dat niet hé, ik gebruik immers ook FF 3.5.2! ;)
Geplaatst op 22/08/2009
Citeren