fout cover Klaagzang/Moganen/Dargaud geplaatst

25
Ik heb per ongeluk een verkeerd cover bij Morganen geplaatst. Ik had niet gezien dat het cover met dit jaartal er al bij stond. Kan ik dit zelf nog corrigeren? Zo niet. Dan sorry voor het ongemak.
Geplaatst op 18/08/2009 Citeren
kvos148
Geplaatst op 18/08/2009
Crew
7894
Je had inderdaad de cover van de originele uitgave geplaatst, de nieuwe uitgave is wat verschillend.
Eens je die verstuurd hebt kan je die zelf niet meer verwijderen, dat is dan een taak voor de moderators die de cover moeten goed- of afkeuren.
Maar in elk geval bedankt voor het melden, dit neemt dan alle twijfel weg (het kan altijd dat we - de mods - een cover ten onrechte goedkeuren ;) ).

En misschien ook eens vermelden dat je voor je nieuwe albums toevoegt, best eerst eens de zoekfunctie gebruikt (het lege tekstkadertje rechtsboven).
Je voegde daarnet reeds aanwezige albums toe, en ik denk dat dit al enkele malen gebeurd is. :)
Niet alle albums staan namelijk waar jij misschien verwacht dat ze zouden staan...
Je kan best zoeken op de titel van een album, en probeer dan ook best een relevant trefwoord te gebruiken.
Bij Ergün de dolende was het misschien niet zo evident om een relevant trefwoord te vinden, maar als je zoekt op 'in de val' of 'hoog spel' zal je de albums zeker tegenkomen. :)
Maar in elk geval bedankt voor de moeite.
Veter
Geplaatst op 18/08/2009
25
Ik was via Gomez bij Ergun terecht gekomen en kwam bij een reeks met 2 albums en heb niet meer verder gezocht. Omdat ik in deze serie nog 2 albums meer had ben ik ze gaan toevoegen om vervolgens (te laat) te zien dat ze er al, onder een andere reeksnaam, in staan. Zal volgende keer beter opletten.
kvos148
Geplaatst op 18/08/2009