Superman True Brit

Zonet de hardcover van Superman True Brit gearriveerd met de Post. Blijkbaar staat die comic in de Elseworld imprint/collectie. Kan een comic-fanaat voor mij dat exemplaar ingeven, want met comics ben ik niet vertrouwd :(

Oja, It's a Bird van Vertigo is ook aangekomen, voelt iemand ook de roeping om die in te voeren, anders probeer ik wel....
Geplaatst op 17/08/2009 Citeren
belgianbingo
Geplaatst op 17/08/2009
1739
True Brit....
>>>> John Cleese.
DE John Cleese???
MONTY PYTHON John Cleese???? 8o
mi-jah
Geplaatst op 17/08/2009
super !!! merci !!! :))

(euhm... klein tikfoutje in titel: "Bird" ipv "BIrd")

Yep de John Cleese! De reviews zijn niet zo super, en de kleuren zijn te fel, maar de deal samen met It's a Bird was wel goed. It's a bird gaat trouwens ook over Superman: een stripscenarist wordt gevraagd om een nieuw Superman verhaal te schrijven maar hij krijgt daarbij last van writer's block. Het enige wat hij kan neerpennen is "It's a Bird". :)
belgianbingo
Geplaatst op 17/08/2009
Crew
7894
"It's a blrd.." ?? 8o :rolleyes:

Gecorrigeerd! :)
Veter
Geplaatst op 17/08/2009
1739
Origineel geplaatst door belgianbingo
super !!! merci !!! :))

(euhm... klein tikfoutje in titel: "Bird" ipv "BIrd")

Yep de John Cleese! De reviews zijn niet zo super, en de kleuren zijn te fel, maar de deal samen met It's a Bird was wel goed. It's a bird gaat trouwens ook over Superman: een stripscenarist wordt gevraagd om een nieuw Superman verhaal te schrijven maar hij krijgt daarbij last van writer's block. Het enige wat hij kan neerpennen is "It's a Bird". :)

Dat laatste klinkt wel leuk, idd. En tja, John Cleese is n legende, dus had gehoopt dat het dan terug op zn oude niveau zou zijn...
Maar zn beste tijd ligt wel achter 'm. Wel tof dat ie zich ook in stripland begeeft! :)
mi-jah
Geplaatst op 17/08/2009