Het spijt me, maar over dit vijfde deel kan ik weinig positiefs kwijt. Dit is nou echt een verhaal van ‘dertien in een dozijn’. Womenpower met mooie meisjes en daar blijft het bij, ondanks de best wel geslaagde tekeningen. Ook het historische en mythologische kader is zo mager, dat de auteurs het verhaal beter op een andere planeet hadden kunnen situeren. Met uitzondering van het vierde deel, valt de serie me tot nu toe tegen.
Geplaatst op 29/06/2009
Citeren
Wow, wat korter dan we van je gewend zijn, maar wel duidelijk :)
Ik heb de reeks niet gekocht, net omdat ze er zo banaal uit zag. Blij dat ik me niet vergist heb.
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
Kort maar krachtig, en helemaal mee eens, Zeven is allesbehalve een uitblinker..
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
deze kelk heb ik wijselijk aan mij voorbij laten gaan.
ik heb er het geld niet voor om brol te kunnen kopen (en ik moet dan ook mezelf een pluim geven voor het hoge gemiddelde niveau van mijn behoorlijk kleine collectie)
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
Origineel geplaatst door the pope
ik heb er het geld niet voor om brol te kunnen kopen (en ik moet dan ook mezelf een pluim geven voor het hoge gemiddelde niveau van mijn behoorlijk kleine collectie)
Het voordeel van hier rond te hangen is dat je vlug weet welke de goede en minder goede reeksen zijn. Zelfs als is het met zo weinig woorden gezegd.
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
Origineel geplaatst door Royale de luxeOrigineel geplaatst door the pope
Het voordeel van hier rond te hangen is dat je vlug weet welke de goede en minder goede reeksen zijn. Zelfs als is het met zo weinig woorden gezegd.
dat, gecombineerd met wat reguliere recensenten waarvan ik de smaak vrij goed kan inschatten en eventueel advies van bevriede fanaten does the trick for me.
binnen een paar maanden verhuis ik naar brussel, en ik heb me voorgenomen vanaf dan alles wat origineel in het frans verschenen is, ook in het frans te kopen, wat me wel zal nopen om wat nieuwe adviesbronnen te vinden.
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
Je WEET het NIET, je verondersteld ! 8)
Hier houdt er bijna niemand van "Superheroes" ik ben er dol op :)
Maar globaal te zien heb je wel een punt !
En trouwens over dat rondhangen heb je 100 % gelijk :))
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
Origineel geplaatst door T.I.A
Hier houdt er bijna niemand van "Superheroes" ik ben er dol op :)
We hebben 't waarschijnlijk al over gehad, but please refresh my memory: wat vind jij van The Boys?
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
We hebben 't waarschijnlijk al over gehad, but please refresh my memory: wat vind jij van The Boys?
Daarom zou ik graag willen zien wie welk album in zijn bezit heeft als je op het album klikt... :)
Zo zou je kunnen zien dat ik deze reeks niet in het bezit heb, dus ook niet gelezen :D
Maar Garth Ennis wordt wel hoog aangeschreven, dus zou het me niet verwonderen dat dit een juweeltje is ;)
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
What is ya waitin' fo? :D
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Schilderen man, geen tijd :(
Ik heb zelfs mijn Spiderman 157 nog niet gelezen 8o ook mijn aankopen vandaag zullen moeten wachten
Ik heb amper tijd voor alle nieuwe uitgaves in te voeren elke week...
30 juli wordt internet afgesloten en verhuis ik... hopelijk heb ik rap terug aansluiting in mijn nieuw huis 8)
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
I'm feeling for you man ;)
Geplaatst op 03/07/2009
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
Juist de 4de TPB ingevoerd
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=92780
Geplaatst op 04/07/2009
Citeren