Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
Op het eerste zicht: het is Maarten Vande Wiele (zonder n), Eva Cardon (ipv Cordon) en Steven De Rie staat er nog niet bij.
Die lijst ziet er behoorlijk uitgebreid uit, ik ken lang niet alle namen die ertussen staan, maar ik stel graag mijn hulp ter uwer beschikking. :)
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
in een dood moment wil ik er miss wel een paar doen (voorzover ik ze ken), miss is het ook geen slecht plan om dat hier op termijn aan de site toe te voegen..?
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
@ the pope:Dat was gedeeltelijk ook de bedoeling, als The Big Boss akkoord is... ?(
Ik heb al een paar aanpassingen gedaan! :]
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
Jean Bosco Safari?
tekent die ook strips 8o
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
Origineel geplaatst door the pope
Jean Bosco Safari?
tekent die ook strips 8o
Stond boven in de lijst en ik was ook verrast.
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
heeft blijkbaar nog bessy getekend 8o ?(
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
Wisten jullie niet dat hij nog strips heeft getekend??? :rolleyes:
Ja, je kan niet alles weten hé... :D
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
Origineel geplaatst door $tripofiel
Wisten jullie niet dat hij nog strips heeft getekend??? :rolleyes:
Ja, je kan niet alles weten hé... :D
u heeft gelijk.
ik kan dan wel weer een aardig boompje opzetten over vernaculaire versus modernistische elementen in de architectuur van Alvar Aaltoik vermoed in elk geval dat als je alle tekenaars van zulks kaliber mee zou willen opnemen, het schier onmogelijk wordt om ooit een volledige lijst te genereren.. Alleen al achterhalen welke van de mannen die ooit nog meegetekend hebben in een studio nog leven, lijkt me al een leuk werkje, laat staan er een biografie over te schrijven
van studio vandersteen ontbreken volgens mij nog Edgar Gastmans en Frans Anthonis (al ben ik dus niet eens zeker of die nog leven)
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
Jij kan meepraten over dat, ik over dit & samen over strips! ;)
Ieder zij eigen dada, zoals ze zeggen... :P
Nee, enkel de nog levende Vlaamse tekenaars heb ik een biografie nodig (ongeveer degene die in de lijst voorkomen - al zijn er nog die er niet in staan). Niet gemakkelijk want je vindt van de "populairste" wel het een en ander, maar het grosso modo blijft toch blanco... :(
Geplaatst op 27/06/2009
Citeren
NIET meer doen, de tekenaars zelf zullen er één schrijven... :]
Toch bedankt... :(
Geplaatst op 01/07/2009
Citeren
is natuurlijk wel zo gemakkelijk :D
wel opletten dat het zo geen hagiografieën worden, in plaats van biografieën
Geplaatst op 01/07/2009
Citeren
De bedoeling is wel dat ze zichzelf promoten, dus valt af te wachten... :P
Maar om heilig te worden verklaard moet je eerst dood zijn & enkele wonderen verrichten, of heb ik het weer aan het verkeerde eind? :rolleyes:
Geplaatst op 01/07/2009
Citeren
Origineel geplaatst door $tripofiel
Maar om heilig te worden verklaard moet je eerst dood zijn & enkele wonderen verrichten, of heb ik het weer aan het verkeerde eind? :rolleyes:
Vooral wonderen verrichten. In de Middeleeuwen werden enkele bisschoppen al heilig verklaard tijdens hun leven. In plaats van een cirkel achter hun hoofd hebben zij een vierkant. Maar dat is zéér zéér uitzonderlijk.
Geplaatst op 02/07/2009
Citeren