Ik voerde zojuist In Darkness Find Me in, in de veronderstelling dat het de eerste comic was uit de Babylon 5-reeks (ik heb hem zelf niet). Nu staat hij als integraal van de eerste vier delen op de site. Klopt dit? Volgens Wikipedia heet de eerste TPB (waar inderdaad delen 1 t/m 4 in staan) simpelweg Babylon 5 en heet de eerste comic In Darkness Find Me (
klik!)
Misschien dat het misverstand ontstaan is doordat ik als uitgever Titan Books had gekozen. Dat klopt niet, zie ik nu; Titan heeft alleen een aantal van de TPB's uitgegeven; de oorspronkelijke comics waren van DC.
Hoe dan ook, volgens het bovengenoemde Wikipedia-overzicht zouden er in de basisreeks elf comics zijn en drie TPB's, waarvan twee van Titan en een van DC. Over de afzonderlijke comics is
hier extra info te vinden.
Waarschijnlijk is
dit de omslag van de eerste comic?
En
Babylon 5: In Valen's Name is het beste in te voeren als een aparte reeks, neem ik aan?
Geplaatst op 20/02/2009
Citeren
Als het je bedoeling was om de gewone comic toe te voegen, heb je me inderdaad op het verkeerde been gezet door Titan als uitgever te zetten.
De oorspronkelijke comics zijn inderdaad van DC Comics.
Ik laat die Titan bundeling in elk geval al staan. Die bestaat tenslotte ook.
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=77434In Valen's Name mag apart, maar ik zou het ook niet fout vinden dit als een subreeksje te beschouwen
A1: In Valen's Name: Book One ...
Geplaatst op 20/02/2009
Citeren