Ik denk dat ik blind wordt ofwel staat hij er nog niet in ?(
Dit is Karl de Viking deel 0
(Karl de Viking - box met 4 delen)
Tekeningen: Lawrence, Don en anderen
Scenario: Lawrence, Don en anderen
Hier dus te bezien... ;)
Geplaatst op 29/10/2008
Citeren
...Dit is een box met 4 delen, net uitgegeven door `Don Lawrence Collection`,_(gelijktijdig met een Engelstalige uitgave/oplage 400) hoort thuis bij Halmar...Tja die uitgave was er nu eenmaal het eerst, blijkbaar zitten we vast aan deze betiteling...Was net van plan om de hele 14 of 16 delige franstalige reeks in te voeren, die ook Karl heet...Deze editie kunnen we beschouwen als een integrale...
Geplaatst op 31/10/2008
Citeren
Origineel geplaatst door sennim
...Dit is een box met 4 delen, net uitgegeven door `Don Lawrence Collection`,_(gelijktijdig met een Engelstalige uitgave/oplage 400) hoort thuis bij Halmar...Tja die uitgave was er nu eenmaal het eerst, blijkbaar zitten we vast aan deze betiteling...Was net van plan om de hele 14 of 16 delige franstalige reeks in te voeren, die ook Karl heet...Deze editie kunnen we beschouwen als een integrale...
Wist ik, toch bedankt voor de uitleg verschoot er van dat deze er nog niet inzat...
Laat je gaan zou ik zeggen :D
Geplaatst op 31/10/2008
Citeren
...Hey, I aim to please...
Geplaatst op 31/10/2008
Citeren
Hoi,
Heb me net deze box aangeschaft en kon hem inderdaad ook niet vinden.
Als ik het goed begrijp is deze box dus nog in te geven op deze site ... ?
Effe wachten op "sennim" ?
:D
Geplaatst op 02/11/2008
Citeren
...hoeft niet, Ik heb hem niet en ga hem ook niet aanschaffen , alle verhalen zitten immers in de Don Lawrence Collection..Dus ga je gang zou ik zeggen, leef je uit...
Geplaatst op 02/11/2008
Citeren