Super de Boer heeft deze week een actie waarbij je bij 3 pakken Page toiletpapier een gratis album van de Sinistere Site krijgt. Deze heeft op de achterkant een reclamelogo van Page en wijkt dus af van de eerdere uitgaven. Ik heb dit album gisteren aangemeld, maar hij is nog niet op de site vermeld..... ?(
Geplaatst op 28/10/2008
Citeren
Origineel geplaatst door prick
Super de Boer heeft deze week een actie waarbij je bij 3 pakken Page toiletpapier een gratis album van de Sinistere Site krijgt. Deze heeft op de achterkant een reclamelogo van Page en wijkt dus af van de eerdere uitgaven. Ik heb dit album gisteren aangemeld, maar hij is nog niet op de site vermeld..... ?(
Geduld is een mooie zaak of zoals Cuppenh het eens mooi verwoorde als er binnen 48 uur geen gevolg is aan het ingevoerde item kan je eens een berichtje achter laten... :D
Geplaatst op 28/10/2008
Citeren
Je had er wel bijgeschreven dat die weggegeven werd bij aankoop van toiletpapier, maar het was met niet duidelijk dat dit een nieuwe uitgave was, speciaal voor Page.
Ik had ze verwijderd. Sorry!
Geplaatst op 28/10/2008
Citeren
Origineel geplaatst door prick
Oke, sorry :( :(
Oh jong nie mee inzitten heb dat ook meegemaakt daarom ik het zo goed weet lol :D
Geplaatst op 28/10/2008
Citeren