Adhemar brengt Jerom terug tot leven
De Gentse stripwinkel en -uitgever Adhemar komt op het einde van augustus met exclusieve uitgaven van de oude strip "Jerom" op de markt. Sommige strips zijn nooit eerder in albumvorm verschenen.
Volledig bericht op
De Standaard Online
Geplaatst op 20/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door belgianbingoAdhemar brengt Jerom terug tot leven
De Gentse stripwinkel en -uitgever Adhemar komt op het einde van augustus met exclusieve uitgaven van de oude strip "Jerom" op de markt. Sommige strips zijn nooit eerder in albumvorm verschenen.
Volledig bericht op
De Standaard Online heb ik ook juist gelezen op de getekende reep benieuwd daar geen echt goede reactie´s ?( ze zeggen dat degene die niet verschenen zijn niet goed genoeg waren voor de reeks dus...
Geplaatst op 20/08/2008
Citeren
Ik vraag me ook af wie daar op zit te wachten? Ik alvast niet... :)
Geplaatst op 20/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
Ik vraag me ook af wie daar op zit te wachten? Ik alvast niet... :)
Ook niet echt vindt het maar een zwak afspinsel van sus en wis :D
Geplaatst op 20/08/2008
Citeren
De eerste 11 albums zijn best te pruimen, maar dan begon men met De Gouden Stuntman en was de lol eraf ...... :(.
http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=1892
Geplaatst op 20/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Deecee1
De eerste 11 albums zijn best te pruimen, maar dan begon men met De Gouden Stuntman en was de lol eraf ...... :(.
Klopt !
Vandaag schrijft De Standaard (krs) nog dat de eerste vijf titels (van in totaal veertig !) eind deze maand zullen verschijnen :
- Het snijdige spinnewiel
- De vergeten goudmijn
- De groenzaaier
- De minimusketier
- De gele tula tula
http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2008/08/21/CULT3_GF91VE0LK.1+FC_JEROM.jpgVolgens dezelfde bron zullen ze 9,95 euro per stuk kosten en worden ze op 30 en 31 augustus voorgesteld tijdens het Brabants Stripspektakel in Valkenswaard (NL).
Geplaatst op 21/08/2008
Citeren
Wie gaat er nu 9,95€ per album geven aan Jerom denk dat je met dat geld veel beters kunt kopen :))
Geplaatst op 21/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Hermann
Wie gaat er nu 9,95€ per album geven aan Jerom denk dat je met dat geld veel beters kunt kopen :))
Het zal wel gaan om gelimiteerde uitgaves ( dacht zo'n 1200 ex.), dus voor verzamelaars ....
Geplaatst op 21/08/2008
Citeren
Iemand gisteren het journaal van 19u op de VRT gezien? Als afsluiter hadden ze een reportage over de nieuwe Jerom-uitgaven, met bijhorend bezoekje aan Adhemar en een interview met de eigenaar van Adhemar en een fervente Jerom-fan (iemand van jullie? :D).
Wel leuk om nog eens stripnieuws te zien in het journaal. Zou van mij een wekelijks terugkerende rubriek mogen zijn ;).
Geplaatst op 04/09/2008
Citeren
Ze zullen er vast wel een markt inzien anders zullen ze het risico wel niet nemen om deze albums uit te brengen...
Ik meen mij alleen te herinneren dat er vroeger in de ouderlijke woonst een aantal in ons bezit waren, en dat ik ze toen al niet zo best vond... Het zijn eigenlijk nogal makkelijke strips, Jerom kan alles, dus als held werkt dat mijns inszien niet echt... Maar ach, er zullen vast wel verzamelaars genoeg zijn die ze willen hebben...
Geplaatst op 04/09/2008
Citeren
Het fragment is vandaag nog terug te vinden op
deredactie.be. Je ziet die filmstripbalk bovenaan? Wel, links boven in die balk kan je klikken op "het journaal 7" en dan vind je het 19h nieuws terug, geknipt in stukjes. Jerom en Adhemar vind je dus terug in het laatste stukje.
Geplaatst op 04/09/2008
Citeren
Ik heb die jeroms gekocht, zou zweren dat de plaatsvervangende verkoper dezelfde "jerom" fan was als uit de reportage...
De eerste dag dat ik ging had ik geld genoeg bij voor maar 1 Jerom, die was genummerd, maar de albums die ik de dag erna kocht waren niet genummerd... ?(
Geplaatst op 06/09/2008
Citeren
Gisteren tweedehands gekocht, een eerste druk van
Het geheim van Brokkelsteen, het eerste boek in de reeks Jerom.
Zoals iedereen weet treden in deze boeken alleen Jerom, tante Sidonia en professor Barabas op. De reden hiervan wordt gegeven in het eerste plaatje van dit eerste boek.
" Lambik, Suske en Wiske vertrekken weldra voor een formidabel avontuur naar Japan. Tijdens hun afwezigheid zal tante Sidonie trachten Jerommeke wat goede manieren te leren. Ze heeft hem derhalve naar school gestuurd."
:))
Geplaatst op 17/09/2008
Citeren
ja, ik koop hem dus niet hoor
Geplaatst op 25/10/2008
Citeren