Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Zo, ik moest eerst even de pockets van 1974/1975 goed in het systeem zetten om een behoorlijk antwoord te kunnen geven. (P1 is nu PO1, btw)
De getoonde cover is bij mijn weten de cover van
PO2, het tweede van de drie Semic-pockets uit die tijd.
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door cuppenhZo, ik moest eerst even de pockets van 1974/1975 goed in het systeem zetten om een behoorlijk antwoord te kunnen geven. (P1 is nu PO1, btw)
De getoonde cover is bij mijn weten de cover van
PO2, het tweede van de drie Semic-pockets uit die tijd.
Bedankt inmiddels toegevoegd :]
Staan er daar nog hoor de semic reeksen ... ma weet niet goed hoe of met welk voorvoegsel ze erin moeten... daarmee wacht ik liever hoe jullie het zien anders moeten jullie toch maar veranderen en is het dan dubbel werk :(
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Ik had hier ooit al een lijstje gemaakt om daar eens aan te beginnen, en er staat al een SEMD, de rest zou dan kunnen:
- SEMA: Semic, 40 nummers, 1970-1974, S & T: Hank Ketcham
- SEMB: Semic, 2 nummers, 1970, S & T: Hank Ketcham
- SEMC: Semic, 10 nummers, 1972-1978, S & T: Hank Ketcham
- SEMD: Semic, 1 nummer (staat er al)
- SEME: Semic, 62 nummers, 1977-1984, S & T: Hank Ketcham
- SEMF: Semic, 1 nummer, 1980, S & T: Hank Ketcham
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Er staat er al eentje in de database: SEMC5.
Daarvan uitgaand zouden de semic-reeksen als volgt genummerd kunnen worden:
semic 1970-1974: SEMA1 - SEMA40
semic 1970 : SEMB1 - SEMB2
semic 1972-1978: SEMC1 - SEMC10 (valt de reeds bestaande hier mooi in)
semic 1977-1985: SEMD1 -SEMD71
semic 1980 : SEMF1
AH, ik zie dat Veter ook gereageerd heeft met dezelfde insteek. Zitten we toch op één golflengte, gelukkig.
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
En het is natuurlijk de SEMC5 die er al staat, niet de SEMD, hoe kom ik daar nu bij? Nog niet goed wakker? :rolleyes:
Voor de rest, wat een eensgezindheid! :D
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
ik heb die SEMC volledig ingegeven (10) maar de andere ga ik overslaan want op die site staan ze allemaal door elkaar en niet volledig :(
en in mijn Silhouet wordt deze serie zelfs niet gemeld X(
maar heb hier nog een reeksje gevonden van uitgeverij ZUID NED UITGEVERIJ
juist nummer 11 mankeerd ? of bestaat die niet? zal ze invoeren onder A
Wel bedankt voor de info en opzoek werk ! Kweet zal blij zijn als ik eens een matla heb !! :]
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Dat lijkt ook een beetje vreemd...
Er zijn namelijk twee subreeksjes van Zuid-Nederlandse uitgeverij
Eentje van 6 albums (Dat zijn de allereerste Dennis albums en die mogen zonder voorvoegsel) en eentje van 8 albums (die kunnen wel voorvoegsel A krijgen), beide reeksjes uit 1961 en S & T: Hank Ketcham
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Je had ze al toegevoegd, en ik heb ze intussen verwerkt.
Maar je had ze als 1 langer subreeksje, en ik vrees een beetje dat je bron ze hier ook door elkaar gehaspeld heeft. Ik heb ze uit elkaar gehaald, maar daar mijn Matla geen titels geeft, ben ik toch niet zeker of dit nu wel juist is... :(
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
Dat lijkt ook een beetje vreemd...
Er zijn namelijk twee subreeksjes van Zuid-Nederlandse uitgeverij
Eentje van 6 albums (Dat zijn de allereerste Dennis albums en die mogen zonder voorvoegsel) en eentje van 8 albums (die kunnen wel voorvoegsel A krijgen), beide reeksjes uit 1961 en S & T: Hank Ketcham
Heb er 11 doorgestuurd die qua cover gelijk zijn met in de linker bovenhoek: "televisiebengel"
http://www.strips.be/img/d/denni-1-1.jpgZe waren genummerd 1-10 en dan nummer 12 geen nummer 11
Heb ze nu al doorgestuurd onder A (valt nog mee qua aanpassen hé)
En heb 5 min geleden een Matla Besteld (9de editie) hopelijk hebben ze hem wel nog voorradig !(comicstripshop) ;
hier
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Hoe komt het als het twee reeksjes zijn dat die (reeks van 11) effectief op de cover genummerd van 1-10 en 12 staat ? televisie bengel
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Het lijkt er op dat mijn Matla '93 dit niet volledig heeft. Bonte heeft ook 12 nummers voor dit 1ste reeksje, en 10 voor het 2de ZN reeksje (ipv 8 bij Matla).
Ik kon die nummering niet lezen op de kleine covers, maar op de grotere covers kan ik ook lezen dat nummering doorloopt tot 12.
Ik pas dat 1ste reeksje weer aan.
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren
Ook Matla9 schijnt niet volledig te zijn.
De Dennis verhalen van ZNU vallen hier uiteen in twee reeksen:
1.1 - 1.6 (albums geniet)
en
2.1 - 2.8 (albums gelijmd)
Beiden met de titel Dennis de (B)engel
Volgens de Stripdatabank van Bonte zien deze reeksen er als volgt uit:
1 - 12 (geniet) met covers gelijk aan die T.I.A doorgaf (alleen nr 11 geen cover)
en 1 - 10 (geplakt) zonder covers (kan dus niet zien of deze reeks óók linksboven televisie(b)engel draagt of niet)
Geplaatst op 17/08/2008
Citeren