Vorige week heb ik een uitgave van Inspecteur Canardo toegevoegd en ook de cover ervan ge-upload. De strip zit nu in de database maar de cover niet. Is er een probleem met de cover?
Het gaat om de Franse versie van deel 2 'La marque de Raspoutine'
Geplaatst op 12/08/2008
Citeren
Ik heb geen idee wat het probleem was, maar heb de cover ondertussen zelf toegevoegd. Ik heb ook gezien dat dit album in het Frans het nummer 3 draagt en heb dit ook zo aangepast.
Geplaatst op 12/08/2008
Citeren
Ondertussen wel gezien dat het eerste album enkel door een andere uitgever is uitgebracht dan de rest van de albums. Is Casterman herbegonnen met nummeren? Wat staat er op het album in kwestie?
Geplaatst op 12/08/2008
Citeren
Het "1ste" album in het Frans, door Pepperland, is later heruitgegeven door Casterman als "Premières enquêtes" = "Van niksdoen krijg je dorst". En is dus eigenlijk het 0-nummer.
De verdere Franstalige nummering loopt eigenlijk gelijk met de Nederlandstalige (de eerste albums hadden nog geen nummering op de cover, en vandaar ook wat de verwarring)
Ik zou dus dat Franse album gelijk nummeren met het Nederlandse...
Geplaatst op 13/08/2008
Citeren
Bij deze... Bedankt voor de uitleg.
Wel raar dat ze op bedetheque wel anders nummeren.
Geplaatst op 13/08/2008
Citeren
Vanaf nummer 11 staat daar in het oranje de juiste nummering. Waarschijnlijk hadden ze geen zin om die eerdere te hernummeren (en omdat er op die eerste toch geen nummering stond... , denk ik... )
Geplaatst op 13/08/2008
Citeren
Sorry voor mijn late reactie (te druk met strips lezen...).
Nummering op de cover vermeld is 2. Het gaat wel om een softcover versie, niet om een hardcover.
Geplaatst op 18/08/2008
Citeren