opsplitsen

Crew
3657
zou het niet overzichtelijker zijn moest de reeks opgesplitst worden in 2

1 de albums

2 de rest (striprelatif)

schiet me niet af is gewoon vraag/vaststelling :D
Geplaatst op 08/08/2008 Citeren
T.I.A
Geplaatst op 08/08/2008
Crew
6907
Tja, die vraag werd ook door Herbert gesteld: hier.
Het is misschien te overwegen om alle albums over een bepaalde stripreeks te bundelen onder een afzonderlijke reeks. Een nadeel/moeilijkheid zal dan wel zijn dat verschillende auteurs werkten aan verschillende stripreeksen, die dan ook aan bod komen in die boeken.
Een tussenoplossing kan dan bestaan uit het toevoegen van de juiste tags. Op die manier zijn alle albums over een tekenaar dan gemakkelijk terug te vinden.
Geplaatst op 09/08/2008 Citeren
Iyo74
Geplaatst op 09/08/2008
Crew
3657
Origineel geplaatst door Iyo74
Tja, die vraag werd ook door Herbert gesteld: hier.
Het is misschien te overwegen om alle albums over een bepaalde stripreeks te bundelen onder een afzonderlijke reeks. Een nadeel/moeilijkheid zal dan wel zijn dat verschillende auteurs werkten aan verschillende stripreeksen, die dan ook aan bod komen in die boeken.
Een tussenoplossing kan dan bestaan uit het toevoegen van de juiste tags. Op die manier zijn alle albums over een tekenaar dan gemakkelijk terug te vinden.

Weet je om duur staan er meer albums met voorvoegsels dan albums van de reeks :D zie maar bij suske en wiske hebben ze ook gesplist daarvoor denk ik ? :)
Geplaatst op 09/08/2008 Citeren
T.I.A
Geplaatst op 09/08/2008
Crew
13303
Technisch gezien maken die naslagwerken geen onderdeel uit van de reeks, dus ik heb er geen problemen mee die er uit te halen. Tags kunnen inderdaad een goede oplossing zijn.

Er zijn inderdaad reeds verschillende dossiers en zo die hun eigen "reeks" hebben.
Geplaatst op 10/08/2008 Citeren
Surya
Geplaatst op 10/08/2008