iemand deze in bezit ?
http://www.stripinfo.be/images/strip/strip_13276.jpgPerfecte Banner van te maken :D als er iemand wilt
zou hem doorsturen maar heb hem niet en om hem speciaal te kopen ...
Geplaatst op 05/08/2008
Citeren
webmaster at deze site ;)
Geplaatst op 05/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
webmaster at deze site ;)
?( ?( wilt dat zeggen dat je hem hebt?
Geplaatst op 05/08/2008
Citeren
Neen, ik denk dat Surya bedoelt dat je een scan naar hem mag doorsturen. Volgens mee heeft hij je verkeerdelijk verstaan...
@Surya: als je er verlangend naar uitkijkt om nog eens wat titeltjes te maken: ik heb hier nog een 20-tal scans staan van T.I.A. hoor! 'k Ben ongeveer halfweg met zijn vraagjes (was eigenlijk bijna klaar, maar hij stuurt ze even rap door als ik ze kan verwerken)... ;) :P
Geplaatst op 05/08/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74
Neen, ik denk dat Surya bedoelt dat je een scan naar hem mag doorsturen. Volgens mee heeft hij je verkeerdelijk verstaan...
@Surya: als je er verlangend naar uitkijkt om nog eens wat titeltjes te maken: ik heb hier nog een 20-tal scans staan van T.I.A. hoor! 'k Ben ongeveer halfweg met zijn vraagjes (was eigenlijk bijna klaar, maar hij stuurt ze even rap door als ik ze kan verwerken)... ;) :P
Sorry hoor je hebt tijd hé ik stuur ze gewoon door zodat je ze hebt :D
Ja als ik in gang ben... heb daarjuist nog wat covers gescant :rolleyes:
Hihi
Sorry :(
Geplaatst op 05/08/2008
Citeren
Niet dat ik er zo veel tijd voor heb, ik dacht dat het gewoon over deze ene ging... Inderdaad verkeerd gelezen.
Geplaatst op 05/08/2008
Citeren
Niet dat ik er zo veel tijd voor heb, ik dacht dat het gewoon over deze ene ging... Inderdaad verkeerd gelezen.
Ja je hebt het juist het gaat over die ene(de smurfen) ik heb hem niet daarmee dacht ik als er iemand hem heeft...
Geplaatst op 05/08/2008
Citeren
Ja, ik had verkeerd gelezen :)
Geplaatst op 06/08/2008
Citeren
Zelfs onze Big Boss is niet perfect... :P
Geplaatst op 07/08/2008
Citeren
Absoluut niet. Ik maar elke dag 32768 fouten!
Geplaatst op 07/08/2008
Citeren
Ik maar elke dag 32768 fouten!
+ 1 !! :D
(maaK i.p.v. maaR)
Geplaatst op 07/08/2008
Citeren
Daarbij is't alweer bewezen zie :D Maar neen, niet +1, want ik werk blijkbaar met integers, en die kunnen maximum 32768 zijn :P
Geplaatst op 07/08/2008
Citeren
:D Ken er wel niet erg veel van, maar volgens een bron:
The maximum value depends on the system. 32 bit systems have a maximum
signed integer range of -2147483648 to 2147483647.
Dus kan je gerust wel het juiste aantal fouten meegeven dat je dagelijks maakt hé... :P
Geplaatst op 07/08/2008
Citeren
Ik had het over integers in Turbo Pascal. Eigenlijk moest iemand zeggen dat ik fout was, want de waarde van een integer daar gaat van -32768 tot +32767. De reden hiervoor is dat de helft positief is, en de helft negatief, maar 0 wordt als positief gezien.
Geplaatst op 07/08/2008
Citeren
Ik had het over integers in Turbo Pascal. Eigenlijk moest iemand zeggen dat ik fout was, want de waarde van een integer daar gaat van -32768 tot +32767. De reden hiervoor is dat de helft positief is, en de helft negatief, maar 0 wordt als positief gezien.
U bent fout !
Damned te laat :D :D
Geplaatst op 07/08/2008
Citeren