Goed nieuws,
Daedalus staat op punt om de rechten van de reeks
Vae Victis! te kopen!!! 8o
De onderhandelingen zijn in de laatste fase daarna beginnen ze met het nieuwe ontwerp, hopelijk lukt het & gaat alles door... ?(
Duimen maar, jongens... :D
Geplaatst op 05/07/2008
Citeren
Ah! Aangezien nogal wat mensen daar lovend over zijn, lijkt me dat wel goed nieuws. Zal ik er mij misschien ook aan wagen... :)
Geplaatst op 06/07/2008
Citeren
En dan maar hopen dat ze die ook in SC uitbrengen! Anders zit ik hier weer met een reeks SC met daartussen 1 HC!
Geplaatst op 06/07/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74
En dan maar hopen dat ze die ook in SC uitbrengen! Anders zit ik hier weer met een reeks SC met daartussen 1 HC!
Maar je mag ook alle nieuwe hardcovers kopen, zodat je toch één gelijke reeks nebt?? ;)
Geplaatst op 06/07/2008
Citeren
Origineel geplaatst door cuppenh
Maar je mag ook alle nieuwe hardcovers kopen, zodat je toch één gelijke reeks nebt?? ;)
Aandelen in de uitgeverij misschien?! :P
Moest er geld in overvloed op m'n rekening staan ok, maar daar dat niet het geval is en ik graag nieuw materiaal leer kennen zal 't dan toch beperkt blijven tot 1 HC'tje hoor, hoe graag ik het ook anders zou willen!
Geplaatst op 06/07/2008
Citeren
Origineel geplaatst door $tripofielDaedalus staat op punt om de rechten van de reeks
Vae Victis! te kopen ! D
?(
Volgens
Stripspeciaalzaak zal het
Saga Uitgaven zijn dat Vae Victis! volledig zal heruitgeven in 2009 ...
(Zie: "Vae Victis! in SC en HC en als herdruk")
Geplaatst op 06/07/2008
Citeren
Inderdaad, ik heb ze ook aldus toegevoegd.
Geplaatst op 06/07/2008
Citeren
Opgelet:
Ook bij Saga Uitgaven luistert men naar het kransje liefhebbers dat graag albums in een duurzame uitvoering op de plank ziet staan. We kondigden eerder al de vertaling aan van het laatste deel 15. Het zal verschijnen in softcover en hardcover in een beperkte, maar behoorlijke oplage.
Tegelijk zal Saga Uitgaven in 2009 de hele serie heruitgeven. Niet alleen met allemaal nieuwe covers, maar ook met een compleet nieuwe vertaling. Dat laatste is geen overbodige luxe want naar verluidt wemelde het in de versie van Talent van de fouten. De spelfouten, foute zinsconstructies en het stroeve taalgebruik beseften we al wel, de verkeerd geciteerde (historische) namen niet. Deel 1 tot en met 14 zal eveneens een softcover- en hardcoverjasje kennen. Maar nu opgelet: de oplage van de hardcovers is beperkt tot slechts 250 exemplaren. Het is maar dat je het weet.
Dus wees er snel bij... :D
Geplaatst op 06/07/2008
Citeren