Bij deel 1 staat de foto van de schuifdoos. De strip die erin zit heeft een heel andere cover.
http://www.zilverendolfijn.nl/ser1-htm/duistere/13-nl-v.jpgZouden deze niet beter gescheiden opgenomen worden?
En vermoedelijk is de covertekst van de schuifdoos de ballontekst van pagina 65 en 66. :P
Geplaatst op 19/06/2008
Citeren
Als andere uitgave zie ik niet zitten, gezien de strip steeds in de doos zit. De doos is ook hetgeen je in de winkel zal zien, daarom vind ik die afbeelding representatiever.
Geplaatst op 19/06/2008
Citeren
OK, geen probleem.
ZD geeft de strip in en de schuifbox als appart item. Dat leek me persoonlijk ook wel handiger, maar ik leg me, zoals steeds, neer bij de meerderheid. :D
Geplaatst op 20/06/2008
Citeren
'k sluit me altijd graag aan bij minderheden :-) , maar het lijkt me toch de moeite waard om ff na te denken hoe er met "supplementen" omgegaan kan worden. Voor de verzamelaar is het een serieuze plus als die ook bijgehouden kunnen worden, en er allerhande lijstjes van kunnen getrokken woden. Absoluut niet simpel ( sommige zijn eenduidig gelinkt aan een enkel album, andere variabel binnen een selectie albums, andere aan een vaste set albums, etc ....) maar toch ...
Geplaatst op 21/06/2008
Citeren