Commando Classics

Twee foutjes gemaakt bij het ingeven:
31 is uit 1976 en 43 is uit 1977.

Voorts hebben jullie 2 opmerkingen van mij inzake identieke covers als onderschrift geplaatst bij 15 en 23.
De bedoeling is niet een onderschrift te plaatsen, maar de alternatieve delen op dezelfde pagina te plaatsen. Iets dat ik niet kan doen.

Met deze gegevens is de serie compleet. Er ontbreken helaas nog enkele covers, maar wie weet kan ik deze op de beurs in Haarlem bemachtigen!
Geplaatst op 05/06/2008 Citeren
Ruud Loman
Geplaatst op 05/06/2008
Crew
7894
Origineel geplaatst door Ruud Loman
Twee foutjes gemaakt bij het ingeven:
31 is uit 1976 en 43 is uit 1977.

Eh, ... die staan/stonden al met die data... Of heeft iemand anders dat intussen aangepast?

Origineel geplaatst door Ruud Loman
Voorts hebben jullie 2 opmerkingen van mij inzake identieke covers als onderschrift geplaatst bij 15 en 23.
De bedoeling is niet een onderschrift te plaatsen, maar de alternatieve delen op dezelfde pagina te plaatsen. Iets dat ik niet kan doen.
!

Sorry, heb ik overgekeken.
Maar je kan dat wel degelijk zelf (bij het toevoegen is het zelfs makkelijker dan bij het goedkeuren): Ga naar het betreffende album (bv Victoria 56), klik daar op andere uitgave toevoegen, voeg het andere album in - wel opletten dat je daar dan de reeks & uitgever ook aanpast, en hopla - de uitgaves zijn gekoppeld.

(PS: Kan je opmerkingen over series/albums bij het onderdeel Reeksen plaatsen en niet bij de site problemen aub?
Als je vertrekt vanuit de reeks of het album en daar klikt op Bericht plaatsen (onder Reeks data) kom je automatisch in het juiste onderdeel van het forum terecht, en heeft je bericht al de reekstitel in de hoofding :) )
Geplaatst op 05/06/2008 Citeren
Veter
Geplaatst op 05/06/2008