Usagi Yojimbo

Van de delen FrTome1 en volgende is zowel een Franse als een Nederlandse uitgave.
Die zijn dus beide FrTome.. genaamd.
Nu lijkt me Fr voor Frans te staan. Zou het niet logischer zijn de delen in het Nederlands Nl Deel1 enz. te noemen?
Geplaatst op 03/06/2008 Citeren
Ruud Loman
Geplaatst op 03/06/2008
Crew
7894
Het zou misschien nog logischer zijn de taal juist te zetten? ;)
Dat zijn allemaal Franse uitgaven.
Bedankt voor het melden.

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=1480
Geplaatst op 03/06/2008 Citeren
Veter
Geplaatst op 03/06/2008
Ik heb deze strips niet, dus kon ook niks controleren, vandaar. Maar het viel wel op.

Heb ik nog een vraag, Veter. Vandaag heb ik een hoop Victoria oorlogsstrips op de site gezet.
Ik begon met de strips die ik had, dus met cover. Op de achterkanten stonden echter alle uitgebrachte nummers. Voor de volledigheid heb ik die dus ook ingegeven, hetgeen me een paar uur werk heeft gekost. Op de een of andere manier willen de moderators die blijkbaar niet accepteren.
Dat vind ik jammer. Het is echt wel betrouwbare informatie, want deze is rechtstreeks van de achterkanten van de boekjes overgenomen.
Jullie hoeven ook niet bang te zijn dat ik de bijbehorende covers niet aanlever, want ik ben flink aan het aankopen via internet en ga zaterdag naar Haarlem. Ik denk dat ik binnenkort dus weer heel wat covers kan toevoegen.
Als van mijn werk geen gebruik wordt gemaakt moet een ander dit toch weer eens doen. Zonde.
Geplaatst op 04/06/2008 Citeren
Ruud Loman
Geplaatst op 04/06/2008
Crew
7894
Beste Ruud, ik heb gemerkt dat jij daar vele uren aan bezig bent geweest.
Ik ben nu al vele uren zoet met ze goed te keuren (en uitgavejaren en covers toe te voegen). Ik ben er nog lang niet door, maar ik zoek nu mijn bed op. Niet te snel denken dat ze afgekeurd worden. :)

(Je hebt er waarschijnlijk meer dan 300!! toegevoegd vandaag 8o )

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=5445
Veter
Geplaatst op 04/06/2008
Haha Veter, als ik geweten had dat jij eraan werkte dan zou ik deze vraag nooit gesteld hebben.
Jij bent niet alleen een super moderator, maar ook een superbetrouwbare moderator!!

Sorry voor mijn achterdocht. Ik heb ook nog een opmerking. Heb ontdekt dat uitverkochte strips uit de Strijd Classics reeks en de Victoria reeks weer zijn herdrukt onder andere reeksnamen.
o.a. de Bajonet reeks en de Oorlog ministrip. Heb er daarvan al enige ingevoerd. Nu jij toch nog je handen vol hebt, zal ik er na Haarlem weer meer invoeren. My time is up!
Eigenlijk horen deze aan elkaar gekoppeld te zijn, omdat het een identieke strip betreft. Daar moet denk ik dan een elegante oplossing voor worden bedacht. Desnoods tweemaal vermelden, wellicht gebeurt dit al bij andere reeksen. Ik kan me dit niet direct voor de geest halen.

In ieder geval hulde voor al het werk dat je gedaan hebt en sterkte met het werk waar ik je mee opgescheept heb!!
Ruud Loman
Geplaatst op 04/06/2008
Crew
7894
Ik ben er zeker van dat ook de andere moderators super betrouwbaar zijn. Alleen is niet iedereen even gek (lees: tijd/zin hebben) om hier zo veel tijd door te brengen. We proberen alles zo snel mogelijk te verwerken, normaal gezien is dat meestal nog dezelfde dag (tenzij er uitzonderlijk veel bijdragen zijn :) ) . Maar ik denk dat 3-4 dagen eigenlijk nog een redelijke termijn is; als je bijdragen dan nog niet verwerkt zijn mag je vragen beginnen stellen.

Bajonet / Oorlog / Victoria:
Ik had al bij een aantal titels een deja-vue gevoel, en vond ze inderdaad terug onder de Victoria uitgaven.
De individuele albums kunnen als alternatieve uitgave gekoppeld worden, dat is geen probleem.
Heb jij enig zicht of die heruitgaven volledig gelijk lopen met de originele Victoria uitgaven?
Als er slechts hier en daar een overlapping is, kunnen het aparte reeksen blijven. Maar anders zouden we zelfs beter de reekstitels als alternatieven van elkaar beschouwen. (Dus eigenlijk 1 reeks, als je op een van de andere reekstitels zoekt kom je bij dezelfde reeks uit - zie bijvoorbeeld Harlekijn/Joker)
Veter
Geplaatst op 04/06/2008
Crew
3657
[quote]Origineel geplaatst door Ruud Loman
Haha Veter, als ik geweten had dat jij eraan werkte dan zou ik deze vraag nooit gesteld hebben.
Jij bent niet alleen een super moderator, maar ook een superbetrouwbare moderator!!

aaaaaaaaaammmmeeennnnnnnnnnnnnnnnn :D

volledig mee eens :] :P ;)

T.I.A
T.I.A
Geplaatst op 04/06/2008